افتتاح پروژهای عمرانی دهه فجر شهرستان راز و جرگلان با اعتبار بالغ بر ۲۵میلیارد تومان

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۹:۴۶:۵۳
کد خبر: ۹۶۳۴۳۸
افتتاح پروژهای عمرانی دهه فجر شهرستان راز و جرگلان با اعتبار بالغ بر ۲۵میلیارد تومان
بخشدار منطقه جرگلان شهرستان راز و جرگلان از افتتاح پروژهای عمرانی دهه فجر شهرستان راز و جرگلان با اعتبار بالغ بر ۲۵میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، پولاد نجاهی در جشن دهه فجر روستای بچه دره شهرستان راز و جرگلان با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سردار  دل ها، حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: پروژهای عمرانی دهه فجر شهرستان راز و جرگلان با اعتبار بالغ بر ۲۵میلیارد تومان به صورت ویدیو کنفرانس با حضور استاندار و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به بهره برداری رسید.

وی در تشریح پروژه ها افزود: پروژه های دکل های دیجیتال، دکل های تلفن همراه  ،راه های ارتباطی و پروژه های عمرانی انجام شده توسط دهیاری ها از جمله پروژه های افتتاح شده می باشد.

بخشدار جرگلان در ادامه تصریح کرد:۲۲بهمن امسال به برکت خون سردار دل ها متفاوت تر از همیشه است و مردم جرگلان همپای سایر اقشار مردم، در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال حضور باشکوهی خواهند داشت.

نجاهی همچنین خاطر نشان کرد: مراسم چهلمین روز سردار دل ها پس از راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن به صورت متمرکز در مرکز بخش جرگلان ،یکه صعود،برگزار می شود.

*پوشش اینترنت  و راه های ارتباطی جرگلان توسط فرمانداری در حال پیگیری است.

بخشدار جرگلان در ادامه اظهار کرد:  موضوع پوشش اینترنت بخش محروم جرگلان ، به ویژه روستای بچه دره که بزرگترین روستای دهستان حصارچه است، در حال پیگیری توسط فرماندار شهرستان می باشد که امیدواریم این موضوع سریع تر به نتیجه برسد.

وی همچنین با اشاره به تخریب راه های جرگلان در  سیل های فروردین و اردیبهشت سال جاری بیان کرد: اداره کل راهداری استان در حال مرمت و بازسازی راه های آسیب دیده منطقه جرگلان می باشد که به دلیل کمبود اعتبارات ، روند بازسازی کند می باشد.

نجاهی از برگزاری مناقصه برای روکش آسفالت گرم منطقه جرگلان خبر داد و تصریح کرد: در این مناقصه ۶کیلومتر روکش آسفالت گرم در نظر گرفته شده است که ۳کیلومتر آن از دو راهی گرکز تا سرخ چشمه و ۳کیلومتر دیگر نیز از تخته باغلق به سمت منطقه جرگلان تا پایان اسفندماه اجرا می شود.

بخشدار جرگلان با اشاره به اجرای پروژه  راه گلستان به منطقه جرگلان خاطر نشان کرد: این پروژه با ردیف اعتباری شهرستانی و استانی  در حال انجام می باشد که این پروژه با کندی در حال اجراست.

وی در تشریح این پروژه گفت: این پروژه قازان قایه و مراوه تپه را به دهستان حصارچه منطقه جرگلان متصل می کند که به عنوان رینگ سوم شمال به خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

نجاهی همچنین خاطر نشان کرد: قول می دهیم برای سهولت دسترسی ساکنین روستای  بچه دره ،اشتوت و ایرقایه راه های آنتی به پروژه گلستان-جرگلان احداث کنیم.

بخشدار جرگلان همچنین  تصریح کرد :با توجه به سند توسعه روستا ی بچه دره دبیرستان دوره اول و دوم پسرانه در این روستا احداث می شود.

نجاهی گفت:مردم منطقه جرگلان در روز ۲اسفند با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر با ارمان های والای امام ،انقلاب و رهبری تجدید پیمان می کنند.

سهرابی راد/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز