مراسم چهل‌ویکمین فجر انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور گسترده مردم اسفراین برگزار گردید؛

همراهی رهبری و مردمی مایه قوام و دوام دولت و نظام

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۴:۳۳:۴۹
کد خبر: ۹۶۳۶۷۰
در مراسم راهپیمایی باشکوه مردم اسفراین حجت الاسلام زحمتکش با بیان اینکه قوام و دوام نظام جمهوری اسلامی به رهبری دینی و همراهی مردم با نظام است گفت: انقلاب اسلامی ایران نمادی از پیوند رهبری الهی و مردم متدین است که این پیوند در طول ۴۰ سال روزبروز محکم تر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حجت الاسلام زحمتکش افزود: سالروز پیروزی انقلاب این بار مصادف با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی شده و به نوعی این مراسم تجدید دوباره با این شهید بزرگوار و دیگر شهدا است.

این‌مقام مسئول گفت: یکی از ویژگی‌های مهم و بارز سردار سلیمانی، ولایت‌پذیری و ذوب در ولایت بود که در طول عمر با عزت خود ذره‌ای از این باور عقب‌نشینی نکرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خاطر نشان کرد: امروز مردم با راهپیمایی باشکوه خود نشان دادند که پیوند امت اسلامی با رهبری ناگسستنی است.

زحمتکش با اشاره به انتخابات پیش رو و با بیان این مطلب که انتخاب نماینده اصلح حق و تکلیف ماست، اظهار داشت: مردم کسی را انتخاب کنند که مردمی باشد و به کانون قدرت و ثروت وصل نباشد.

وی ادامه داد: باید به دنبال نماینده انقلابی و ارزشی و با منش و رفتار حاج قاسم سلیمانی بود و با مشارکت حداکثری خود در انتخابات باعث عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز