رئیس ستاد انتخابات استان خطاب به رای اولی ها:

به نمایندگانی در تراز جمهوری اسلامی نیازمندیم

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۷:۵۱
کد خبر: ۹۶۴۵۲۷
به نمایندگانی در تراز جمهوری اسلامی نیازمندیم
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: به نمایندگانی خداترس ، شجاع و در تراز جمهوری اسلامی نیازمندیم. به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی دکتر ولی الله حیاتی در همایش اعلام حضور رای اولی های استان اظهار داشت: شما رای اولی ها مراقب باشید آنچه را که مدنظر نظام و رهبری است تبیین شود و در این راستا قدم بردارید تا در راه اعتلای این نظام پیروز باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، وی افزود: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، تعیین سرنوشت مردم توسط خود مردم است و در همان ابتدای پیروزی این انقلاب این مردم بودند که منش، نوع حکومت و سیاست های پیش رو را تعیین کردند.

حیاتی تصریح کرد: در این ۴۱ سال گذشته مردم ایران ۳۶ بار در پای صندوق های رای حضور یافتند تا سرنوشت خود را رقم بزنند لذا شما رای اولی ها باید تاریخ این مرزو بوم را مطالعه کنید که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی چیزی تحت عنوان انتخابات نبود و افراد از قبل منصوب میشدند.

وی خاطرنشان کرد: امروز به شرایطی دست یافته ایم که نه تنها برای خود بلکه در دل تمام آزادی خواهان جهان جا باز کرده ایم و این در حالیست که دشمنان همیشه تلاش داشته اند تا ما را حذف کنند اما امروز گستره انقلاب اسلامی تمام مرزهای جغرافیایی ایران را درنوردیده است و نه تنها در منطقه بلکه در معادلات جهانی تاتیرگذار بوده ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز