استاندار خراسان شمالی:

برای آمادگی کامل برگزاری انتخابات نیازمند مدیریت واحد هستیم

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۳:۴۹:۲۴
کد خبر: ۹۶۵۶۲۶
برای آمادگی کامل برگزاری انتخابات نیازمند مدیریت واحد هستیم
استاندار خراسان شمالی گفت: برای آمادگی کامل برگزاری انتخابات در سطح استان، نیازمند مدیریت واحد تمامی مدیران دستگاه های اجرایی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد علی شجاعی در نهمین ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان توصیه های لازم را جهت برگزاری بهتر انتخابات خطاب به تمامی مدیران استان اعلام کرد و افزود: من بارها تاکید کرده ام که مهم نیست مشکل تا چه اندازه بزرگ باشد ایراد کار در کوتاهی و غفلت است هرچند که تجهیزات خوبی هم در اختیار داشته باشیم.

وی مدیریت را پیش بینی حوادث از قبل و داشتن آمادگی برای اقدامات لازم و پیش رو معنا کرد و گفت: اگر کاری غیر از این صورت گیرد دیگر مدیریت نیست.

وی با بیان اینکه آنچه پیش آمده دیگر نیاز به اعمال مدیریت ندارد، اظهار داشت:در بارش برف چند روز گذشته باید ادارات متولی بحث پیش بینی سازمان هواشناسی را ۲۴ ساعت قبل از وقوع جدی میگرفتند تا بتوانیم از حوادث پیش آمده پیشگیری کنیم لذا نیاز به وحدت رویه بیشتری است.

شجاعی داشتن وحدت رویه بین تمام دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برای راه های صعب العبور در روز انتخابات را الزامی دانست و خاطرنشان کرد: مدیران در هر حوزه ای که هستند باید راه های صعب العبور را شناسایی و در قالب بازدید میدانی و فنی اطلاعات لازم را کسب کنند.

وی در ادامه افزود:پس از بازدید های فنی باید نشستی در قالب فرماندهی بحران برگزار شود تا مدیران به بیان راهکارها و نقطه نظرات خود پرداخته تا تصمیم واحدی اتخاذ شود و سپس ۴۸ ساعت قبل از برگزاری انتخابات شاهد اقدامات عملیاتی باشیم.

شجاعی افزود: بحث انتخابات مربوط به نظام و حاکمیت است پس نیاز به هم افرایی بیشتر مدیران داریم و همه باید پای کار باشند تا حوزه مشارکت مردمی بعنوان سرمایه های اصلی اجتماعی حفظ شود.

رئیس ستاد انتخابات استان نیز در نهمین ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گفت:۳۹ شعب صعب العبور در سطح استان داریم که این تعداد به تفکیک شهرستانها شامل اسفراین ۲ شعبه، بجنورد ۷، شیروان ۶ ، فاروج ۸، مانه و سملقان ۹ و راز و جرگلان ۷ شعبه داریم.

دکتر ولی الله حیاتی تصریح کرد:به اداراتی همچون راهداری و حمل و نقل، هلال احمر و سایر دستگاه های خدمات رسان تعداد این شعب صعب العبور اعلام شده که باید اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود:دو روز قبل از برگزاری روز انتخابات باید راهداری از تمامی مسیرهای صعب العبور بازدید و نباید شاهد قطع خدمات برق و مخابرات در روز انتخابات باشیم . حیاتی گفت : بخشداران مرکزی را مکلف کرده ایم تا بحث پیگیری شعب صعب العبور را انجام دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز