معاون استاندار:

تحقق حضور مردم پای صندوق های رای، تحقق بخش اهداف نظام است

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۱:۵۵
کد خبر: ۹۶۶۶۳۷
تحقق حضور مردم پای صندوق های رای، تحقق بخش اهداف نظام است
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: تحقق حضور مردم پای صندوق های رای، تحقق بخش اهداف نظام است. به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی دکتر علی بیگ زاده در شورای اداری شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: مشارکت تبلور احقاق حق مردم از حاکمیت بر سرنوشت خود است اما بای بستر حضور مردم در انتخابات را فراهم کرد. بیگ زاده در ادامه سخنان به دلیل دعوت مردم برای مشارکت در انتخابات اشاره کرد و افزود:با دعوت مردم برای مشارکت در انتخابات مایه خوشحالی دوستداران انقلاب و روح بلند شهدا و شادی آزادی خواهان جهان می شویم و یاس و ناامیدی دشمنان را بار دیگر به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، بیگ زاده ضمن اشاره به فرازهای از وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص ولایتمداری، شرط تقویت و استواری انقلاب اسلامی وحفظ حریم کشور را حضور مردم بصیر و ولایتمدار در همه صحنه ها از جمله انتخابات بیان کرد و افزود: مهمترین وظیفه مسئولان اجرایی ایجاد فضا و بستری مناسب جهت برگزاری انتخاباتی با شکوه است.

وی تصریح کرد: مبنای کار نظام از بدو پیروزی انقلاب تاکنون اتکا به نظر مردم و همه پرسی بوده است و این انتخابات نیز همچون انتخابات گذشته با عزت و افتخار برگزار خواهد شد.

 

نظر شما