استاندار خراسان شمالی تاکید کرد؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری با هدف توسعه حوزه پزشکی قانونی استان

۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۳:۴۰
کد خبر: ۹۶۶۹۳۳
انعقاد تفاهم نامه همکاری با هدف توسعه حوزه پزشکی قانونی استان
در دیدار رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با استاندار خراسان شمالی، دکتر محمدعلی شجاعی بر انعقاد تفاهم نامه همکاری با این سازمان در راستای توسعه حوزه پزشکی قانونی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر شجاعی در این دیدار اظهار داشت: حساسیت و هجمه کاری در حوزه " پزشکی قانونی" بسیار بالاست و باید کمبودها و مشکلات این حوزه در استان با شتاب بیشتری برطرف شود.

وی ادامه داد: در استان خراسان شمالی باید در بسیاری از حوزه ها مانند پزشکی قانونی جهش ایجاد شود و استان برای تحقق این هدف آمادگی کامل دارد.

دکتر شجاعی با تاکید بر اینکه این آمادگی به معنای فراوانی اعتبارات استان نیست، تصریح کرد: در استان یاد گرفته ایم که اعتبارات را منطبق بر اولویت ها هزینه کنیم و با توجه به حساسیت حوزه پزشکی قانونی الان هم دیر شده است.

وی ادامه داد: سازمان پزشکی قانونی استان طی نشستی با سیستم قضایی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کمبودها و مشکلات این حوزه را در سطح استان بررسی و همراه با برآورد ریالی اعلام کند تا طی تفاهم نامه ای با مرکز بتوانیم در یک برنامه ریزی ۲ تا ۳ ساله نیازهای این حوزه را برطرف کنیم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در ادامه سخنان خود افزود: حل یک مشکل متناسب با ظرفیت های هر استان نیاز به نسخه های متفاوت دارد و اگر خراسان شمالی همپای سایر استان ها دیده شود باز هم جابجایی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدعلی شجاعی داشته های استان را نسبت به عمر ۱۵ ساله خود کم دانست و گفت: این استان نیاز به جهش دارد و ما آماده افزایش سرعت هستیم.

دکتر شجاعی مطرح کرد: از زمان بدو ورودم به استان با همراهی اجزای حاکمیت برای حل مشکلات و تامین نداشته ها لحظه ای آرام و قرار نداشتیم و به توفیقات خوبی مانند بهبود حوزه کسب و کار و کسب رتبه دوم جذب اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی و ... دست یافته ایم.

دکتر شجاعی همچنین در پایان سخنان خود بر اینکه مردم نقطه قوت و توان نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند، تاکید کرد.

در ادامه این دیدار رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور هم اظهار داشت: همراهی مدیران اجرایی با یکدیگر از بهترین سرمایه های یک استان است و این سرمایه در استان خراسان شمالی وجود دارد.

عباس مسجدی افزود: حوزه پزشکی قانونی بسیار حساس است و بخش زیادی از پرونده های قضایی کشور مانند قصور پزشکی شامل این حوزه می شود.

مسجدی با قدردانی از نگاه دکتر شجاعی، استاندار این خطه به حل مشکلات و تامین نیازهای مردم استان، گفت: نگاه سازمان پزشکی قانونی کشور توزیع خدمات عادلانه است و آمادگی لازم برای توسعه حوزه پزشکی قانونی این استان در سازمان وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز