رئیس ستاد انتخابات استان:

انتخابات مظهر اقتدار ملت است

۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۵:۳۴
کد خبر: ۹۶۶۹۳۵
انتخابات مظهر اقتدار ملت است
رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر اینکه انتخابات مظهر اقتدار ملت است، گفت: اما دشمنان می خواهند این اصول بنیادی را از بین ببرند تا بر کشور مسلط شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر ولی الله حیاتی در همایش مشارکت حداکثری که با حضور دانش آموزان و رای اولی های استان در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد، برگزار شد، اظهار داشت : انتخابات در هر کشوری به عنوان رویدادی سیاسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است به گونه ای که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این پدیده مظهر اقتدار ملت است.

وی با بیان اینکه مردم تاکنون در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان نظام بوده اند،  افزود: از ابتدای انقلاب در هر فرصتی که استکبار جهانی به دنبال دسیسه چینی بود، مردم با انسجام خود توطئه های آنها را خنثی کرده اند.  

حیاتی با اشاره به اینکه مهم‌ترین راهبرد جمهوری اسلامی در انتخابات، مشارکت حداکثری است،  تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی دشمنان از هر حربه تبلیغاتی برای مشارکت حداقلی مردم استفاده می کنند اما،  بدون شک مردم با بصیرت بیش از هر زمان دیگری برای دفاع از آرمان های شهدا و امام شهدا در دوم اسفندماه حضوری پر رنگ و حماسی خواهند داشت.

 وی افزود: همه تمهیدات برای برگزاری انتخاباتی سالم در فضایی امن در استان مهیا است تا مردم با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدیدعهد کنند.

 

نظر شما