استاندار خراسان شمالی:

مردم بار دیگر سنگ تمام می گذارند

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۶:۲۵
کد خبر: ۹۶۷۶۷۹
مردم بار دیگر سنگ تمام می گذارند
استاندار خراسان شمالی گفت: بنده اطمینان دارم مردم در سرتاسر کشور بار دیگر با حضور در صندوق‌های رای سنگ تمام خواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد علی شجاعی در حاشیه بازدید از یک شعبه اخذ رای در شهرستان مانه و سملقان، اظهار داشت: حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای به رغم وجود تمامی مشکلات معیشتی و اقتصادی بار دیگر به گوش جهانیان پیام همراهی با نظام جمهوری اسلامی و پیروی از آرمان‌های انقلاب اسلامی را خواهند رساند.

شجاعی افزود: تاکنون مردم استقبال بسیار خوبی داشته اند و بر طبق آمار شعب اخذ رای و تاکنون بیش از ۶۰ هزار تعرفه صندوق‌های رای انداخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که حضور مردم در انتخابات در واقع جهاد عمومی است، افزود؛ مردم به خوبی این پیام را دریافت کرده‌اند و در پای صندوق های رای حضور دارند.

دکتر شجاعی ادامه داد: مجموعه رسانه‌ای در جامعه علمی کشور ما کم نیست و باید از همین جنس رسانه با آنها مقابله کنیم و خوشبختانه در سال‌های استان به خوبی در کنار ما هستند و از یک ماه گذشته به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رای پرداخته‌اند.

وی تاکید کرد: همراهی با نظام و منافع مردم در تک‌تک اخبار رسانه ها به خوبی به چشم می خورد.

 دکتر شجاعی در بخش دیگر سخنان خود خاطر نشان کرد: اثرگذاری تلاش های نیروی انتظامی بر برقراری نظم و امنیت به خوبی مشهود است.

وی افزود: نیروی انتظامی در استان در کنار سایر اعضای شورای تامین محور اصلی نظم و امنیت مردم و آرامش استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز