استاندار خراسان شمالی:

مردم با حضور حماسی خود در انتخابات هم افزایی اجزای حاکمیت را تمام کردند

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۲:۱۹
کد خبر: ۹۶۸۴۵۱
مردم با حضور حماسی خود در انتخابات هم افزایی اجزای حاکمیت را تمام کردند
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه از مردم ولایتمدار و شهید پرور خراسان شمالی که همیشه در صحنه های مختلف در راستای منافع نظام به رغم وجود کمبودها و مشکلات حضور دارند، قدردانی می کنم، افزود: انسجام خوبی بین هیات های اجرا و نظارت بر انتخابات در استان ایجاد شد و مردم با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای کار را تمام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدعلی شجاعی در نشست خبری با محوریت انتخابات، اظهار داشت: از زمان ورودم به استان اعلام کردم تمامی اجزای حاکمیت در استان در کنار هم قرار خواهند گرفت و وقتی حرف از حاکمیت و نظام زده می‌شود این بدان معناست که هر مسئولیتی که در سطح استان و کشور به ما واگذار شده است وظیفه ما به عنوان یک سرباز برای نظام می باشد.

دکتر شجاعی افزود: در استان خراسان شمالی موفق شدیم به کمک همه ظرفی ایجاد کنیم که شاخص آن هم افزایی در راستای منافع نظام و مردم است که باعث می شود این سیستم در موضوعات مختلف مانند مدیریت بحران و برگزاری انتخابات به خوبی عمل کند.

وی ادامه داد: اخذ مجوز ساعت ۱۲ هزار مسکن و سفید بودن وضعیت استان در اغتشاشات اخیر کشور از نتایج این هم افزایی است چرا که ظرف ایجاد شده بر اساس آداب منافع نظام می باشد.

دکتر شجاعی انسجام بین هیات های اجرا و نظارت بر انتخابات را در استان کم نظیر توصیف کرد و گفت: حس نکردیم حتی لحظه ای هیات های نظارت و اجرا از یکدیگر جدا بودند و ادغام این دو هیات در جهت خدمت رسانی به مردم بود و مردم به خوبی با خلق حماسه ای دیگر این کار را تمام کردند و بنده اطمینان دارم جزو استان های برتر در میزان مشارکت بودیم.

وی ادامه داد: انتخابات با رای مردم و امانتداری سیستم اجرا و نظارت از آراء مردمی بخ خوبی برگزار شد و به دور دوم کشیده نشد و منتخبان مردم باید قدردان حضور و انتخاب مردم باشند.

دکتر شجاعی اشاره داشت: تعداد تخلفات صورت گرفته در استان در حد معمول بود و در برخورد با متخلفان بعد از نتیجه گیری سریعا تصمیمات قاطع گرفته و اجرا شد.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها در این ایام به خوبی در کنار ما بودند و در راستای منافع نظام و مردم حرکت کردند، گفت: بعد از اعلام نهایی نتایج انتخابات با حضور رسانه ها و عوامل برگزاری انتخابات جشن استانی خواهیم داشت.

رئیس انتخابات استان خراسان شمالی هم گفت: منتخبان مردم برای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اسفراین امان الله حسین پور، شیروان علی جدی، حوزه فاروج-قوچان علی آذری و در حوزه انتخابی بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان آقایان سید محمد پاکمهر و محمد وحیدی می‌باشند و آمار نهایی آراء تا ساعاتی دیگر اعلام می‌شود.

ولی الله حیاتی مطرح کرد: منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری هم آیت الله فیاضی می باشد که آمار نهایی وی هم تا ساعاتی دیگر اعلام می‌شود.

در ادامه رئیس هیات نظارت انتخابات استان هم با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات، افزود: دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی مدیری بسیار لایق می باشد و پاکی وی به تمامی حوزه های اجرایی تسری پیدا کرد و بنده از تلاش تمامی عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات قدردانی می کنم.

عابدی مقدم اگفت: کار جمعی بسیاری خوبی بین هیات های اجرا و نظارت بر انتخابات در روند برگزاری انتخابات اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: به رغم جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اما مردم پای صندوق های رای آمدند و برگ زرین دیگری را رقم زدند و منتخبان مردم در انتخابات باید قدردان آنان باشند.

در ادامه مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان هم خبر داد: خراسان شمالی و یزد استان های برتر در حوزه فناوری اطلاعات در انتخابات سالجاری شدند.

علی بیگ زاده اشاره داشت: برای پشتیبانی بهتر انتخابات در سطح استان برای هر شهرستان از بین دستگاه های اجرایی استان معین پشتیبانی انتخابات مشخص کردیم که امکانات خود را در اختیار فرمانداران قرار دادند.

محمود قنبری، مسئول هیات بازرسی انتخابات هم با بیان اینکه کار این هیات از اردیبهشت ماه سالجاری آغاز شد، افزود: ۵۱۱ بازرس شعب اخذ رای استانی و ۱۱ بازرس ویژه با حکم وزارت کشور داشتیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز