خدمات غیر حضوری شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۹:۲۲
کد خبر: ۹۷۲۲۱۸
خدمات غیر حضوری شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و تأکید مسئولین بهداشتی مبنی بر الویت پیشگیری بر درمان و به منظور رفاه حال عموم شهروندان ، خدمات مرتبط با حوزه های کاری آبفا به صورت غیر حضوری انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، غلامحسین ساقی با اعلام این مطلب افزود: کلیه خدمات شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی برای شهروندان روی سایت اینترنتی این شرکت به نشانی:

 www.abfankh.com

 و برای روستانشینان عزیز از طریق سایت

 www.abfarnkh.ir

 قابل دریافت است.

همچنین خدمات متنوعی از امور جاری شرکت آب و فاضلاب استان از طریق سامانه های  تلفنی ١٢٢ برای شهرها و ١۵٢٣ جهت روستاها  به عموم هم استانی های عزیز عرضه می شود.  

شایان ذکر است که در جهت مبارزه با گسترش ویروس کرونا اقداماتی نظیر ارائه توصیه های بهداشتی برای مشترکین مراجعه کننده، پیمانکاران و کارکنان شرکت، شستشو و ضدعفونی روزانه سطوح در تماس و حذف اثر انگشت در این شرکت صورت گرفته است.

همچنین لغو کلیه بازدیدها، جلسه های کاری غیر ضروری و برنامه های همایشی و نیز تلاش در جهت کاهش مراجعه های مردمی و پیمانکاران به شرکت و انجام امور اداری آنان از طریق سایت اینترنتی و تماس تلفنی از دیگر اقدام های پیشگیرانه ی اجرا شده در این شرکت می باشد.

سهرابی راد/

 

نظر شما