سند جامع خراسان شمالی برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس رونمایی شد

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۱:۰۱
کد خبر: ۹۷۸۰۷۳
سند جامع خراسان شمالی برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس رونمایی شد
با دستور استاندار خراسان شمالی و حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان سند جامع پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر شجاعی در این نشست در خصوص این طرح گفت: این طرح قطعی است و کسی هم حق فتوا دادن ندارد پس این طرح باید امروز به تمامی دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شود و نظرات اولیه نهایتا تا ۲۴ ساعت آینده باید اعلام شود، لذا این طرح لازم الاجراست.

وی در ادامه دستوراتی مبنی بر تشکیل کمیسیون امور مذهبی و روحانیت، تشکیل بانک پزشکان در تمام شهرستانها، شیفت بندی کار مدیران و خروج مدیران از استان با هماهنگی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، ابلاغ عملکرد شهرداری های استان در طرح فوق، توزیع اقلام یارانه ای بدون ایجاد صف ، تهیه بسته ای جهت قدردانی از کادر پزشکی و درمان استان و  معرفی سامانه تست غربالگری توسط صداوسیما به مردم را داد.

دکتر شجاعی بر فرهنگ سازی استفاده از اپلیکیشن خرید اینترنتی تاکید کرد و خطاب به مدیران متولی نیز افزود : کار باید اجرایی شود تا نتیجه حاصل شود نباید کار در استان همانند مهدهای کودک اعمال شود لذا این بحث فرهنگ سازی خرید اینترنتی جدی گرفته شود.

 

نظر شما