ارسال خدمات بهداشتی در استانها متوقف نشود

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۷:۴۱
کد خبر: ۹۸۰۲۹۴
ارسال خدمات بهداشتی در استانها متوقف نشود
معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: وزیر کشور سال گذشته ابلاغیه ای برای استانداران سراسر کشور صادر کرد و خواست مدیریت ارسال خدمات، کالا و تجهیزات را برعهده داشته باشند و تحت هیچ شرایطی حق ممنوعیت ارسال خدمات را ندارند که در این راستا در برخی استانها که توسط مقامات قضایی جلوگیری صورت می گیرد ؛ هماهنگی ها صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ولی الله حیاتی در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از تعطیلی فعالیت ۳۶ اتحادیه استان تا ۱۵ فروردین خبر داد.

 وی افزود: تمامی پاساژها و مراکز تجاری بزرگ در مرکز استان و سایر شهرستان هااز فردا تا ۱۵ فروردین تعطیل خواهند بود.

حیاتی افزود: به دستور دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی تمامی تمهیدات لازم برای آمادگی کامل استان برای مقابله با ویروس کرونا اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در مبادی ورودی استان علاوه بر فرمانداران به دستور استاندار مدیران کل اجرایی به عنوان معین ایستگاه های غربالگری انتخاب شده اند که وظیفه دارند تمامی تجهیزات، امکانات و لجستیک این ایستگاه ها را تامین کنند.

وی مطرح کرد: ایستگاه های قرنطینه  برای افراد غیربومی دارای تب بالا پیش بینی خواهد شد.

حیاتی اشاره داشت: نیاز روزانه استان حدود ۲۱ هزار لیتر الکل می باشد که برای تامین این نیاز دستورات ملی به کارخانجات کشوری اعلام شده است و استان نیز پیگیر می باشد و همچنین به دستور استاندار ۳ کارخانه راکد استان برای تامین مواد ضدعفونی کننده به چرخه تولید برگشته اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز