معاون سیاسی استاندار؛

۱۳ بدر ممنوع!

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۹:۴۲:۱۸
کد خبر: ۹۸۱۸۲۱
۱۳ بدر ممنوع!
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی از اتخاذ تدابیر لازم برای عدم برگزاری آیین روز طبیعت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،ولی الله حیاتی در ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس، اظهار داشت: با هدف مقابله با کرونا ویروس در روز طبیعت(۱۳فروردین) تحت هیچ شرایطی تردد خودرو به خارج از شهرها نخواهیم داشت و تمامی اماکنی مانند پارک ها و بوستان ها که موجب تجمع افراد می شود تعطیل خواهد شد.

حیاتی در ادامه سخنان خود افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی در خصوص کاهش ترددها در ۱۶ نقطه ایستگاهی استان اجرا می شود ایستگاه های تب سنجی و غربالگری در مبادی ورودی همچنان پابرجا خواهند بود.

وی توضیح داد: در این طرح اصناف به سه بخش تقسیم می شوند که طبق آن کسب و کارهایی که باید خدمات اجتماعی و عمومی ارائه کنند مانند سوپرمارکت‌ها و مراکز فروش مواد غذایی و مواد پروتئینی مختلف و مراکز فروش مایحتاج مورد نیاز مردم مانند دارو و لوازم بهداشتی در طول ۲۴ ساعت دایر خواهند بود‌.

وی مطرح کرد: دانشگاه ها، مدارس، مراکز خرید و پاساژها کافی نت ها، استخرها، باشگاه های ورزشی، موزه ها، سینماها، اقامت سراها و هتل ها تا پایان این طرح تعطیل خواهد بود.

حیاتی خاطر نشان کرد: مشاغلی مانند دفاتر پلیس+۱۰، دفاتر اسناد رسمی، صرافیها، بانک ها، فرودگاه ها باید طبق دستورعمل های بهداشتی و محدودیت های لازم ادامه فعالیت خواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز