آخرین اقدامات خراسان‌شمالی برای مهار کرونا ویروس

۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۷:۰۴:۲۵
کد خبر: ۹۸۳۶۳۵
آخرین اقدامات خراسان‌شمالی برای مهار کرونا ویروس
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان شمالی از آخرین اقدامات استان برای مهار کردن ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ولی الله حیاتی با بیان اینکه تعداد نقاط کنترلی در استان ۲۱ نقطه می باشد، افزود: تعداد نیروهای مستقر در نقاط کنترلی ۸۸۲ نفر می باشند که این افراد در ۳ شیفت مشغول فعالیت هستند.

حیاتی گفت: ۲۹ واحد صنفی متخلف که مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی صنوف غیرضروری را رعایت نکرده بودند، پلمپ شدند.

وی ادامه داد: یکی از مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس استان منع تردد خودروها با هدف اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی می باشد که رانندگان متخلف ۵۰۰ هزار تومان جریمه و خودروی آنان توقیف می شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ راننده متخلف جریمه و ۳ دستگاه خودرو توقیف و یا دستور توقیف آن صادر شد.

حیاتی مطرح کرد: تعداد افراد غربالگری شده در سراسر استان ۷۰۶۷۲۲ نفر می باشد و بیماران تب دار در پست های غربالگری یک نفر بوده است.

وی اشاره داشت: از ورود ۳۲۵ و خروج ۲۷۶ دستگاه خودرو جلوگیری شده است و ۱۸۱۰ دستگاه خودرو به کمربندی ها هدایت شدند و در مجموع تعداد خودروهای ورودی به استان ۶۴۴۱ دستگاه می باشد که نسبت به روز گذشته ۲۲ درصد و نسبت به سال قبل ۷۷ درصد کاهش یافته است.

حیاتی همچنین از خروج ۶۶۲۱ خودرو در ۲۴ ساعت گذشته از استان خبر داد که نسبت به روز قبل ۲۰ درصد و نسبت به سال قبل ۷۴ درصد کاهش یافته است و در ادامه افزود: وضعیت مصرف بنزین استان ۲۴۲ هزار لیتر بود که نسبت به روز گذشته ۴۹ درصد کاهش و نسبت به سال قبل ۶۷ درصد کاهش یافته است.

وی خبر داد: ۸۸۴ مورد بازدید از اصناف و مراکز خدماتی در ۲۴ ساعت گذشته صورت گرفته است که این بازدیدها منجر به ۳۲۲ مورد تذکر، ۲۹ مورد اخطار کتبی و ۳۲ مورد اخذ تعهد کتبی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز