رفتارهای بهداشتی را توسعه و غیر بهداشتی را اصلاح کنید

۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۹:۵۲
کد خبر: ۹۹۱۶۰۹
رفتارهای بهداشتی را توسعه و غیر بهداشتی را اصلاح کنید
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکید کرد: رفتارهای بهداشتی را توسعه و رفتارهای غیر بهداشتی را اصلاح کنید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر سید احمد هاشمی با اعلام « حمایت همه جانبه از مدافعین سلامت » به عنوان شعار امسال سازمان بهداشت جهانی در هفته سلامت گفت: همه اعضای تیم سلامت، بهورزان، کارمندان حوزه ستادی و پرسنل بیمارستان ها، خدمه و ... نیاز به حمایت روانی و اجتماعی دارند.

دکتر هاشمی ضمن تقدیر از تلاش همه همکاران و‌ عرض خداقوت به آن ها، اظهار داشت: مردم قدردان و قدرشناس استان ثابت کردند که از زحمات کادر بهداشت و درمان رضایت کامل دارند و ما هم برای تأمین سلامت همکاران و سلامت همه مردم تلاش می کنیم تا همگی با موفقیت از این بحران عبور کنیم.

وی به نقش حمایت کننده مردم اشاره و عنوان کرد: مردم نقش پر رنگی در کمک به کادر درمان دارند و اگر حمایت همه جانبه نباشد، خدمات سلامت نیز دچار مشکل می شود و ممکن است حالت فرسایشی پیدا کند.

وی با بیان این که از مردم انتظار داریم همانند روزهای گذشته همراهی و همکاری لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: متصدیان اصناف نیز باید ورود پیدا کرده و رفتارهای غیر بهداشتی را اصلاح کنند و به دیگران متذکر شوند تا با همکاری همه جانبه بتوانیم بیماری را کنترل کنیم.

دکتر هاشمی به حمایت و همکاری خودجوش خیرین در دو ماه گذشته اشاره کرد و گفت: خیرین با حضور خود جوش به منظور حمایت های روانی، تغذیه ای و تامین نیازهای بهداشتی درمانی به میدان عمل آمدند که خدمت خیرخواهانه آن ها قابل تقدیر و ستودنی است.

وی اظهار داشت : امیدواریم با رفتارهای آگاهانه ، مراقبت های بهداشتی، اصلاح رفتارها و در خانه ماندن بتوانیم از مدافعان سلامت حمایت کنیم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز