هدیه شهردار به کارکنان فضای سبز در آستانه روز کارگر

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۷:۳۴
کد خبر: ۹۹۳۲۲۱
شهردار بجنورد از انعقاد قرارداد حدود ۳۰۰ کارگر فضای سبز شهرداری بجنورد به صورت مستقیم با این ارگان خبرداد و افزود: در ابتدای پذیرش مدیریت شهری به کارگران این بخش قول پایان بلا تکلیفی قرارداد شان دادم و امروز بعد از رایزنی ها بسیار این امر محقق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،  زارعی با بیان این خبر اظهار کرد: کارکنان فضای سبز شهرداری بجنورد طی چند سال اخیر مشکلات بسیاری را در خصوص قرارداد کاری با شهرداری و پیمانکاران پشت سر گذاشته اند.

وی افزود: بیشتر کارگران بخش فضای سبز شهرداری سابقه کار ۱۰ تا ۱۵ ساله داشتند. اما متاسفانه قرارداد معینی نداشتند، و این موضوع دغدغه بیشتر کارکنان این بخش بود..

 زارعی عنوان کرد: طی این سال ها چندین بار حقوق و قرارداد  این افراد به تعویق افتاده و زندگی آنان به مرز از هم گسیختگی رسیده است.

شهردار خاطر نشان کرد؛ اینک وقت آن است تا این قشر که بنده به عنوان زحمت کش ترین کارکنان شهرداری از آنان نام می برم شب هنگام، با آسودگی به خواب بروند

این مقام مسئول با اشاره به اینکه  کارایی، زحمت و توانایی این قشر از کارکنان شهرداری در  اتخاذ این تصمیم  موثر بوده و  مدیون هیچ کس و چیزی جز همت والایشان نیستند،  خواستار تلاش و کوشش بیشتر در جهت توسعه و پیشرفت شهر شد.

زارعی در پایان یادآور شد ، از حمایت های بی دریغ اعضای شورای اسلامی شهر و مساعدت خوب مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری  در به فعل رساندن قرارداد کارگران فضای سبز قدرانی میکنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز