خدمات در نظام‌ مهندسی ساختمان خراسان شمالی الکترونیکی شد

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۲:۵۲
کد خبر: ۹۹۶۳۱۸
خدمات در نظام‌ مهندسی ساختمان خراسان شمالی الکترونیکی شد
در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، خدمات در نظام‌ مهندسی ساختمان خراسان شمالی الکترونیکی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، رئیس نظام‌ مهندسی خراسان شمالی گفت: به‌ منظور کاهش حضوری مراجعه‌کنندگان به نظام ‌مهندسی خدمات این سازمان به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

 مهندس علی‌اکبر رمضانی اظهار داشت: پیش ‌از این و پس از اخذ معرفی ‌نامه از سوی شهرداری، متقاضیان باید برای انجام روند اداری ازجمله: معرفی به طراح، کنترل نقشه، ثبت نقشه، تسویه‌حساب مالی و انتخاب ناظرین چند مرحله به نظام‌مهندسی مراجعه می‌کردند که این موضوع رفت ‌و آمد متقاضیان را به ‌شدت افزایش می‌داد.

رمضانی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا باید نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود افزود: کنترل نقشه در ۶ نسخه و ۴ مرحله هم ‌اکنون به‌صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد و صرفاً در مرحله آخر که امضای کارفرما و ناظر نیاز است دیدار فیزیکی انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین به‌ منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا هم‌ اکنون تمام خدمات حضوری کارفرمایان به شیوه میز خدمت در طبقه همکف ساختمان نظام ‌مهندسی انجام می‌گیرد.

رئیس نظام ‌مهندسی خراسان شمالی گفت: برای سهولت در روند کار کارفرمایان در نظام‌ مهندسی، کارکنان نظام‌ مهندسی در ورودی سازمان پرونده را از متقاضیان تحویل گرفته و پس از تکمیل پرونده در بخش های مختلف، آن را تحویل کارفرما می‌دهند.

 مهندس رمضانی افزود: این اقدام سبب سهولت و سرعت گرفتن امور مردم شده و رضایت نسبی را به همراه داشته است.

سهرابی راد/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز