استاندار خراسان شمالی:

حل مشکلات اقتصادی موجب حل مشکلات در سایر حوزه ها می شود

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۲:۱۴
کد خبر: ۹۹۹۶۷۹
حل مشکلات اقتصادی موجب حل مشکلات در سایر حوزه ها می شود
استاندار خراسان شمالی به عنوان دبیر کمیسیون اقتصادی همایش سراسری استانداران گفت: اعتقاد دارم اگر بتوانیم در کمیسیون اقتصادی بخشی از مشکلات را حل کنیم بخشی از مشکلات کمیسیون‌های دیگر در حوزه‌های اجتماعی، امنیتی و سیاسی که منشا اقتصادی دارند نیز حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد علی شجاعی در مصاحبه با شبکه ایران کالا اظهار داشت: همایش سراسری استانداران با چهار کمیسیون سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی طی دو روز در تهران برگزار می شود.

دکتر شجاعی افزود: سه وزارتخانه جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و کار، تعاون و رفاه اجتماعی که سهم بسزایی در بحث اقتصادی دارند به کمیسون اقتصادی دعوت شده اند.

وی با بیان اینکه موضوع اشتغال زود بازده در این کمیسیون اقتصادی مطرح شد، ادامه داد: در این کمیسیون با جمع بندی نقطه نظرات استانداران و وزارتخانه مربوط، نداشته های بخش کشاورزی که بخش وسیعی از اشتغال را به خود اختصاص داده است، برای خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی را بررسی کردیم.

دکتر شجاعی تصریح کرد: در حوزه اشتغال که یکی از معضلات کشور می باشد در این کمیسیون با جمع بندی نقطه نظرات استانداران سراسر کشور و وزارتخانه های مربوط مصوباتی در حوزه بانک ها، تعیین تکلیف واحدهای تولیدی تملک شده، مالیات، ۱۳ رسته شغلی آسیب دیده در زمان شیوع ویروس کرونا داشتیم.

وی گفت: این مصوبات در جلسه فردا به وزیر کشور ارائه می شود تا در اختیار رئیس جمهور محترم قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز