نگاهی به محصولات ضد سرقت وایزر با وایزر خودروی شما همیشه در چند قدمی است

۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۱:۴۹
کد خبر: ۱۳۲۲۴۴۳
نگاهی به محصولات ضد سرقت وایزر با وایزر خودروی شما همیشه در چند قدمی است
سرقت خودرو، یکی از متداول‌ترین انواع سرقت است که آمار سالانه آن در جهان، گاه به مرز حیرت‌انگیزی نزدیک می‌شود. شاید برایتان جالب باشد که در همین سال میلادی گذشته، آماری در زمینه این نوع سرقت از سوی مراکز قانونی اعلام شده که نشان‌دهنده عمق آسیب‌پذیری ایمنی بسیاری از خودروهای تولید کشورهای مختلف است.

با وایزر خودروی شما همیشه در چند قدمی است 

نکته جالب در این میان، موفقیت سارقان، در سرقت خودروهایی است که گاه از سیستم‌های پیشرفته دزدگیر هم برخوردار هستند. یعنی به عبارت دیگر و بنا به اذعان گزارش‌ های رسمی پلیس، سارقان همیشه چند گام از سیستم‌‌های دزدگیر جلوتر هستند. اما راه‌حل چیست؟‌

 

آمارهای سرقت خودرو در سال میلادی گذشته

طبق گزارش‌های پلیس کشورهای مختلف، آمار سرقت خودرو در کشورهایی چون نیوزیلند، اروگوئه، ایتالیا و آمریکا، در سال گذشته میلادی از دیگر کشورها بالاتر بوده است. کارشناسان جرم‌شناسی بر این باورند که بیکاری‌‌های ناشی از پاندمی ویروس کرونا، سرعت سرقت‌های مختلف از جمله سرقت خودرو در جهان را بیشتر کرده است. آمارهای موجود حکایت از این دارد که سرقت خودرو در اتحادیه اروپا نیز افزایش چشمگیری داشته و آمار ۶۹۷ هزار سرقت خودرو در این اتحادیه در سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷، هم‌اکنون افزایش 3 درصدی را ثبت کرده است.

 

کدام نوع خودروها بیشتر در معرض سرقت بوده‌اند؟

برخلاف تصورات موجود، سارقان خودرو صرفا خودروهای سواری را برای سرقت انتخاب نمی‌کنند بلکه طبق گزارش‌های پلیس در کشورهای مختلف، وسایل‌نقلیه‌ای چون کامیون، اتوبوس، اتومبیل‎های کوچک برقی و حتی اسکوتر هم در این ردیف شناسایی شده‌اند  که فقط در سال گذشته میلادی، زیانی معادل ۸ میلیارد دلار را بر مالباختگان تحمیل کرده است. نکته جالب در این میان، وجود گزارش‌هایی مبنی بر سرقت «دزدگیر» برخی از اتومبیل‌ها در کشورهای گوناگون است. 

 

خودروهای محبوب سارقان در ایران

طبق آمارهای پلیس در شهرهای مختلف ایران، به علت نقص امنیتی خودروهای تولیدشده توسط خودروسازان داخلی مانند ایران‌خودرو و سایپا، خودروهای پژو تولید داخل، به عنوان هدف اول سارقان مطرح هستند و بسیاری از سارقان فقط با صرف وقتی در حدود یک دقیقه می‌توانند هر نوع مدل این خودرو را به سرقت ببرند.

بنابر گزارش‌های موجود در مراکز پلیسی، هدف دوم سارقان، خودروهای پراید هستند و اولویت سوم و چهارم نیز به خودروهای لوکس خارجی و شاسی‌بلندها اختصاص دارد.

 

سرقت خودرو در چه صورتی آسان است؟

عموم سارقانی که در چنگال عدالت گرفتار شده‌اند، اغلب راز موفقیت خود در سرقت یک خودرو را، شناسایی نقاط ضعف سیستم‌های ایمنی یک خودرو معرفی کرده‌اند. آنها ضمن شناسایی دقیق ناکارآمدی‌های سیستم‌های دزدگیر و از کار انداختن آنها، اولین گام را در سرقتی آسان برمی‌دارند. به گونه‌ای که از نگاه بسیاری از این سارقان، اتومبیلی نیست که آنها نتوانند به سرقت ببرند. پلیس گزارش داده است که بسیاری از همین سارقان، آن‌قدر در سرقت خودرو تبحر دارند که خودروهای سرقتی را پیش از سرقت به فروش می‌رسانند و در عرض کمتر از دو ساعت، اتومبیل سفارش شده را تحویل می‌دهند.

 

آیا می‌توان از سرقت اتومبیل جلوگیری کرد؟

پاسخ به این پرسش فقط یک کلمه است. بله! زیرا کارشناسان صنایع ضدسرقت، با شناسایی نقاط ضعف دستاوردهای ایمنی خودروهای مختلف، به این نتیجه رسیده‌اند که به موازات کشف پیچیدگی‎‌های این دستاوردها از سوی سارقان، گام‌هایی تازه در امر تولید پدیده‌های بازدارنده از سرقت بردارند که تا حدی امیدوار کننده و موفق بوده است. بسیاری از این دستاوردها نه تنها کار سارقان را سخت می‌کند بلکه در بسیاری از موارد، سرقت یک خودرو را برایشان غیرممکن می‌کند. یعنی همان کاری که ردیاب‌های جی پی اس خودرو وایزر در مدل‌های مختلف انجام می‌دهند.

 

وایزر چیست؟

ردیاب‌ جی پی اس‌ وایزر، حاصل تجربه‌ای ۲۵ ساله در تلاش و دانش است. محصولی که گروه تحقیقات کاوشکام آسیا از سال ۱۳۹۵ عرضه کرده و شما می‌توانید هم‌اکنون این راه‌حل نوین و هوشمند را به راحتی در اختیار داشته باشید.

این گروه با تکیه بر ایمن‌سازی خودروهای شخصی با سطحی بالا از اطمینان، توانمندی گروهی را به نمایش می‌گذارد که دغدغه حفظ خودروی شما به عنوان یک سرمایه بالقوه در کشور را دارد. مشخصاتی که با آن‌ها می‌توان وایزر را معرفی کرد این است:

  •     تامین حداکثری امنیت دارایی‌های جامعه؛
  •      سازوکار آسان در استفاده؛
  •      قیمت بسیار مناسب؛
  •      تمرکز بر نیازها و مقتضیات بومی بازارهای داخلی.

ردیاب جی پی اس خودرو وایزر چگونه کار می‌کند؟

نکته‌ای که باید درباره وایزر در نظر داشته باشیم این است که جی پی اس وایزر دارای امکانات مختلفی برای استفاده هستند. در حقیقت می‌توان گفت که این ردیاب‌ها، موقعیت خودروی شما را در صورت سرقت، بدون محدودیت مکانی و از هر فاصله‌ای شناسایی می‌کند. به عبارت دیگر، با استفاده از جی پی اس وایزر، وسیله‌نقلیه شما همیشه در چند قدمی‎تان است.

یکی دیگر از مزایای این تکنولوژی امکان کنترل کامل و نظارت بر روی خودرو است به طور مثال ممکن است یکی از فرزندان شما در حال استفاده از خودروی خانواده باشد و شما نگران سلامت او باشید. در این‌جاست که ردیاب جی پی اس وایزر به کمک شما می‌آید تا از سلامت او اطلاع ۱۰۰ درصدی پیدا کنید و حتی برای خودرویتان، محدوده سرعت مجاز تعیین کنید.

جی پی اس‌های وایزر و امکان کنترل از راه دور در هر زمان و مکان

جهان پر مشغله امروز معمولا ذهن افراد را خسته می‌کند و بارها دیده شده است که یک راننده به محض بازگشت از محل کار آن‌قدر خسته است که فراموش می‌کند درب‌های خودرو را قفل کند و همین امر معمولا زمینه سرقت را فراهم می‌سازد. شما با استفاده از ردیاب جی پی اس خودروی وایزر می‌توانید خودرو خود را به‌وسیله تلفن همراه از راه دور کنترل کرده و در مورد ایمنی همه‌جانبه آن اطمینان حاصل کنید. جی پی اس برخلاف دزدگیرهای متداول در بازار محدود به زمان و مکان نیست و از هر نقطه دنیا و در هر زمان امکان کنترل کامل وسیله‌نقلیه را به شما می‌دهد.

image_1650848071

تنوع در انواع ردیاب‌های جی پی اس وایزر

جی پی اس وایزر که هم‌اکنون به عنوان برندی پرطرفدار مطرح است، دارای امکاناتی متنوع هستند که پیش از این سابقه نداشته است. از دیگر کارکردهای موثر این نوع ردیاب‌ها می‌توان به مواردی به شرح ذیل اشاره کرد:

  • سامانه تحت وب و اپلیکیشن با رابط کاربری بسیار آسان برای گوشی‌های اندروید و iOS ؛
  • قابلیت توقف خودروی مسروقه با خاموش کردن خودرو از راه دور؛
  • قابل استفاده در انواع خودرو و موتورسیکلت؛
  • قابلیت نصب خارج از دید و دسترس؛
  • مکان‌یابی دقیق و نقطه‌ای؛
  • امکان برقراری ارتباط صوتی بافضای داخل خودرو از راه دور؛
  • امکان ارسال هشدار حرکت وسیله‌نقلیه؛
  • قابلیت ارسال هشدار SOS؛
  • امکان ارسال هشدار حرکت خودرو و موتورسیکلت؛
  • امکان ارسال هشدار باز شدن درب خودرو؛
  • امکان ارسال هشدار وارد شدن ضربه به خودرو و موتورسیکلت.

بهترین محصول با بهترین قیمت

گروه تحقیقات کاوشکام آسیا، عمده تلاش خود را به کار گرفته است تا امنیتی مثال‌زدنی را با کمترین هزینه برای متقاضیان به ارمغان بیاورد.

شما با دریافت مشاوره رایگان از طریق کارشناسان این گروه برای تهیه مرغوب‌ترین کالا، این امکان را پیدا می‌کنید که از تخفیف‌های ویژه و همچنین خدمات فنی پس از فروش بهره‌مند شوید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات ردیاب جی پی اس وایزر و مطالعه دیگر مطالب مربوط به وایزر گروه تحقیقات کاوشکام آسیا، می‌توانید به سایت www.wizer.ir مراجعه کنید.

نظر شما