رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

تصادف زنجیره ای و شدید محور آبادان - خرمشهر ۱۰ نفر را راهی بیمارستان کرد

۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۵:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۰۴۰۶
تصادف زنجیره ای و شدید محور آبادان - خرمشهر ۱۰ نفر را راهی بیمارستان کرد
رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از برخورد سه وسیله نقلیه در محور آبادان به خرمشهر و مصدومیت ۱۰ نفر در این سانحه خبر داد.

امین منصور امشب در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۹ بعدازظهر یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ خرمشهر اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه این حادثه در محور آبادان به خرمشهر روبه روی کوی کارمندان اتفاق افتاده بود، گفت: بلافاصله با توجه به شدت حادثه کارشناسان مرکز ارتباطات چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ را به محل سانحه اعزام کردند.

رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: در این حادثه ۱۰ نفر بر اثر تصادف زنجیره ای برخورد یک دستگاه خودرو پراید یک دستگاه خودرو سمند و یک دستگاه موتور سیکلت  دچار مصدومیت شده بودند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی با اشاره به اینکه سه تن از مصدومان این حادثه کودکان ۶ تا ۱۰ ساله بودند، بیان کرد: خوشبختانه با اقدام سریع و به موقع کارشناسان فوریت های پزشکی این حادثه فوتی نداشته است.

منصور در پایان اضافه کرد: مصدومان بعد از دریافت اقدامات درمانی اولیه برای ادامه روند درمان توسط کارشناسان فوریت های پزشکی و با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر منتقل شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز