جهش ۱۵ درصدی ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان طی ۲۴ ساعت+تفکیک شهرستان ها

۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۷:۲۸
کد خبر: ۱۰۰۰۴۲۴
جهش ۱۵ درصدی ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان طی ۲۴ ساعت+تفکیک شهرستان ها
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای ۵۶ مورد جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: شمار ابتلا در جنوب غرب خوزستان به ۴۲۴ مورد افزایش یافت.

شکر الله سلمان زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اشاره به دلیل چرایی عدم ارایه آمار طی شبانه روز گذشته(آمار ۲۱ اردیبهشت ماه)، اظهار کرد: به دلیل افزایش تست گیری ها و فعالیت کامل دو شیفت آزمایشگاه تشخیص ملکولی آبادان، نتیجه تست ها طبق زمان بندی همیشگی به دست ما نرسید.

او با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته(۲۰ تا ۲۱ اردیبهشت ماه جاری) ۵۶ مورد جدید ابتلا در منطقه مشاهده و ثبت شد، گفت: این موارد شامل ۳۱ ابتلا در آبادان و ۱۷ ابتلا در خرمشهر می شود و ۸ ابتلا در شهرستان شادگان می شود که از این تعداد موارد جدید تا روز یکشنبه ۵۰ نفر به صورت سرپایی مراجعه نموده بودند که به تفکیک شامل آبادان ۲۷ نفر، خرمشهر ۱۶ نفر و شادگان ۷ نفر می شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: شمار مبتلایان جنوب غرب خوزستان تا کنون به ۴۲۴ مورد رسیده که به تفکیک در آبادان ۱۹۰ مورد، خرمشهر ۱۹۲ مورد و شادگان نیز ۴۲ بیمار مشاهده و ثبت شده است.

فرمانده مقابله با کرونا ویروس جنوب غرب خوزستان در پایان بیان کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از بیماری کرونا نداشتیم و طبق آمار تعداد نهایی فوتی ها در این محدوده همان تعداد ۲۷ مورد قبلی است که به تفکیک شامل ۷ نفر در آبادان، ۱۸ مورد در خرمشهر و دو مورد در شادگان می شود.

به گزارش خبرنگار برنا، با توجه به شمار مبتلایان جنوب غرب خوزستان تا روز شنبه ۲۰ اردیبهشت(۳۶۸ مورد)، این منطقه شاهد حدود ۱۵ درصدی ابتلا در ۲۴ ساعت بوده که البته علاوه بر عدم رعایت اصول خود مراقبتی از سوی شهروندان، بیانگر افزایش دقت و سرعت بیماریابی در این محدوده نیز است.

لازم به ذکر است که آمار ابتلا تا ۲۰ اردیبهشت ماه در شهرهای آبادان و خرمشهر و شادگان ۳۶۸ مورد، فوت شدگان ۲۷ نفر و ترخیص شدگان نیز ۳۰۶ نفر اعلام شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز