​معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خبر داد:

فعالیت استانی سامانه ۱۴۱ راهداری خوزستان آغاز شد

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۵:۳۶
کد خبر: ۱۰۰۱۳۰۷
فعالیت استانی سامانه ۱۴۱ راهداری خوزستان آغاز شد
​معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از امروز همشهریان به صورت مستقیم با شماره گیری ۱۴۱ می توانند از آخرین وضعیت راه های استان اطلاع پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمدطلا شجاعی امروز در آیین رونمایی از سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سامانه از سال ۷۸ در دو بخش گویا و مکتوب راه اندازی شد و تا سال ۹۲ در سراسر کشور صرفا به صورت یک طرفه در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها به هموطنان ارایه خدمات داشته است.   

او با بیان اینکه ایجاد نظام پاسخگویی کامل و جامع، مرکز تماس ۱۴۱ در مدیریت راه های کشور از سال ۹۳ ایجاد شد، گفت: سال گذشته ۶۶۱ هزار و ۱۷۹ تماس با مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان برقرار شد که طی آن ها هموطنان با شماره گیری خط مستقیم اداره کل، به سامانه ۱۴۱ استان هدایت می شدند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان افزود: از تماس های برقرار شده با مرکز مدیریت راه های استان در سال گذشته تعداد ۷۶ هزار و ۸۱۸ تماس توسط کارشناسان پاسخ داده شده است و مابقی تماس ها انتخاب گزینه های دیگر سامانه ۱۴۱ بود.

شجاعی بیان کرد: از امروز همشهریان به صورت مستقیم با شماره گیری ۱۴۱ می توانند از آخرین وضعیت راه های استان اطلاع پیدا کنند.

​معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خدمات ارایه شده از سوی سامانه ۱۴۱ را پاسخگویی به تماس ها در خصوص وضعیت ترافیکی راه ها، پاسخگویی به تماس ها در خصوص وضعیت آب و هوای مسیرها، پاسخگویی به تماس ها در خصوص انسدادها و یا محدودیت های اعمال شده، ثبت شکایات در رابطه با خرابی رویه راه ها، ثبت شکایات مسافرین حمل و نقل عمومی و ثبت شکایات رانندگان بخش حمل و نقل عمومی برشمرد.

شجاعی در پایان اضافه کرد: پاسخگویی استانی به سامانه ۱۴۱، موجب افزایش کیفیت، دقت و سرعت پاسخگویی به تماس گیرندگان شده و رضایتمندی بیشتر مخاطبان را به همراه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز