در شب شهادت امیرالمومنین(ع) و شب های قدر انجام شد:

سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در آبادان برگزار شد/توزیع ۷ هزار بسته حمایتی

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۶:۲۰
کد خبر: ۱۰۰۲۴۱۴
سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در آبادان برگزار شد/توزیع ۷ هزار بسته حمایتی
به مناسبت شب شهادت امیرالمومنین(ع) و شب های قدر، سومین مرحله از رزمایش همدلی مومنانه(طرح مقام معظم رهبری در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر) در مصلی آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی امشب پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری  طرح مواسات و همدلی از نیمه شعبان و در سراسر کشور با هدف دستگیری از نیازمندان آغاز شد. در آبادان نیز با برپایی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در مصلی توسط فرمانداری ویژه آبادان، امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، تهیه و تدارک ارزاق غذایی و اقلام بهداشتی در دستور کار قرار گرفت. امروز نیز حدود یک هزار و  ۶۰۰ بسته نیز آماده ارسال به گروه‌های هدف و خانوده های نیازمند شده است.

او گفت: پیش از این پنج هزار و ۴۰۰ بسته حمایتی دیگر در مراحل مختلف توزیع شده بود، که در کل حدود ۷ هزار پکیج را شامل می شود. این بسته ها در سطح شهر و روستاها به افرادی که شناسایی شده اند تحویل داده شد که امیدوار هستیم به دست همه ی نیازمندان رسیده باشد.

فرماندار ویژه آبادان در پایان افزود: در مراحل بعدی حتما از سایر دستگاه‌های داوطلب و خیرین و گروه‌های جهادی که تمایل به همکاری داشته باشند در این امر استفاده خواهیم کرد، تا بتوانیم روند کمک به افراد آسیب پذیر و آن دسته از خانوارهای که از بابت شیوع بیماری کرونا ضرر دیده اند، را ادامه دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز