استاندار خوزستان در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی بیان کرد:

هنر هشتم پل ارتباطی مهمی میان مردم و مسوولین است

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۲۵۰۲
هنر هشتم پل ارتباطی مهمی میان مردم و مسوولین است
استاندار خوزستان با اشاره به بحران شیوع بیماری کرونا گفت: اهمیت و نقش روز افزون هنر هشتم که به درستی پل ارتباطی میان مردم و مسوولین است، در این روزها بیش از پیش عیان شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران عرصه هنر هشتم تبریک گفت.

متن پیام استاندار خوزستان به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هفتم اردیبهشت ماه امسال، روز ارتباطات و روابط عمومی، مهم تر و متفاوت تر از سال های پیش است. با توجه به شیوع بیماری ناشی از بیماری کرونا، اهمیت و نقش روز افزون هنر هشتم که به درستی پل ارتباطی میان مردم و مسوولین است بیش از پیش عیان شد.

نقش موثر روابط عمومی و ارتباطات در آگاهی بخشی و امید بخشی و نیز آموزش چگونگی مقابله با این ویروس به جامعه از طریق ابزارهای دیجیتالی و شبکه های اینترنتی فضای مجازی و رسانه ها نقشی بی بدیل بوده و هست.

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و تشویق و ترغیب مردم به تغییر رفتارهای ارتباطی و جلب مشارکت آنها بدون بهره گیری از قابلیت های هنرمندانه روابط عمومی از طریق به کارگیری روش های هوشمندانه و اقناعی مقدور و میسر نبوده و نیست.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه به ویژه اساتید دانشگاهی حوزه ارتباطات و رسانه و مدیران و کارشناسان روابط عمومی که در توسعه اطلاع رسانی و جلب افکار عمومی و آگاهی بخشی به جامعه تلاش می کنند، تبریک عرض نموده و برای موفقیت آنها که قلب تپنده جامعه هستند، آرزوی موفقیت در مسیر اعتلا و سربلندی ایران اسلامی را دارم.

 

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان

 

 

 

نظر شما