مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان در پیامی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی بیان کرد:

روابط عمومی ها باید با بهره گیری از فناوری های نوین یاریگر سازمان و مخاطبان باشند

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۰۶:۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۰۰۲۵۰۳
روابط عمومی ها باید با بهره گیری از فناوری های نوین یاریگر سازمان و مخاطبان باشند
مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان در پیام تبریک خود به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی نوشت: اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و آگاهی، زیر ساخت مهم توسعه اجتماعی و اقتصادی است و روابط عمومی ها باید با بهره گیری از فناوری های نوین و ابزارهای جدید اطلاع رسانی یاریگر سازمان و مخاطبان باشند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سعید رضوانی در پیامی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندرکاراناین عرصه تبریک گفت.

متن پیام مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری روز ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نشان دهنده نقش مهم روابط عمومی در سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی است.

اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و آگاهی، زیر ساخت مهم توسعه اجتماعی و اقتصادی است و روابط عمومی ها باید با بهره گیری از فناوری های نوین و ابزارهای جدید اطلاع رسانی یاریگر سازمان و مخاطبان باشند.

حضور و نقش روابط عمومی های استان در جریان مقابله با کرونا و همچنین اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مستمر در مورد راه های مقابله با این ویروس در ماه‌های اخیر، بسیار پررنگ و آگاهانه بود و از این رو مراتب تقدیر و تشکر خویش را نثار این عزیزان می کنم و تقدیر ویژه ای از کادر بهداشت و درمان استان خوزستان علی الخصوص مجموعه روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان و دانشکده های پزشکی استان دارم.

نقش و جایگاه ویژه روابط عمومی در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب"سال جهش تولید" نامگذاری شده است بسیار ویژه و ممتاز است و باید در راستای معرفی ظرفیت های مختلف تولید و بسترهای مناسب برای سرمایه گذاری گام برداریم.

فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اساتید، مدیران، مسوولان و کارمندان و همه دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم.

 

سعید رضوانی

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز