ترتیب شهرستان های منطقه قرمز، زرد و سفید کرونایی خوزستان تا امروز ۲۷ اردیبهشت ۹۹

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۰۷:۳۲:۲۲
کد خبر: ۱۰۰۲۵۰۹
ترتیب شهرستان های منطقه قرمز، زرد و سفید کرونایی خوزستان تا امروز ۲۷ اردیبهشت ۹۹
طبق اعلام استاندار خوزستان، تا کنون ۱۶ شهرستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان در وضعیت زرد و هفت شهرستان نیز در وضعیت سفید به سر می برند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، شب گذشته شورای تامین استان خوزستان ضمن اعلام ۱۶ شهر وضعیت قرمز خوزستان، بازگشت و اعمال محدودیت ها در این شهرستان ها تا دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه را تصمیم گیری کرد.

همچنین شب گذشته غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در برنامه زنده تلویزیونی با اشاره به اینکه دوشنبه شب آتی مجدد شرایط استان بررسی و تصمیمات آتی اتخاذ می شود، شهرستان های استان را در سه وضعیت قرمز، زرد و سفید از نظر شیوع بیماری کرونا دسته بندی نمود.

به این ترتیب ۱۶ شهرستان در وضعیت قرمز به سر می برند که از نظر شدت و گستردگی شیوع و موارد مثبت ابتلا در صد هزار نفر به ترتیب شامل دزفول، باوی، کارون، اهواز، شوشتر، شوش، هفتکل، حمیدیه، مسجدسلیمان، خرمشهر، گتوند، هندیجان، رامهرمز، آبادان، دشت آزادگان و ماهشهر می شوند.

در همین راستا شهرهای امیدیه، باغملک، رامشیر، اندیمشک و شادگان نیز در وضعیت زرد به سر می برند.

به گفته استاندار خوزستان، شهرستان های اندیمشک و شادگان بین منطقه سفید و زرد در نوسان هستند.

همچنین شهرهای لالی، هویزه، بهبهان، ایذه، اندیکا، آغاجاری و دهدز نیز در منطقه سفید قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است که در شهرستان های دارای وضعیت قرمز سه روز محدودیت تردد و تعطیلی ادارات، سازمان ها، بانک ها و صنوف غیر ضروری اعلام شده که از امروز شنبه اجرایی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز