آبادان از مرز ۳۰۰ ابتلا عبور کرد:

آخرین و جدیدترین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان تا ۲۷ اردیبهشت ۹۹ + تفکیک شهرستان ها

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۰۲۸۵۹
آخرین و جدیدترین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان تا ۲۷ اردیبهشت ۹۹ + تفکیک شهرستان ها
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای ۲۴ مورد جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: شمار ابتلا در جنوب غرب خوزستان به ۶۷۱ مورد افزایش یافت.

شکر الله سلمان زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه از ابتدای بحران اپیدیمی بیماری کرونا تا کنون ۲۵ هزار و ۶۴۷ مورد مراجعه با علامت حاد تنفسی به مرکز درمانی جنوب غرب خوزستان داشتیم، اظهار کرد: از این تعداد دو هزار و ۸۳۰ مورد بستری و تحت نظر قرار گرفتند و دو هزار و ۵۵۰ نفر نیز با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

او با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۲۴ مورد جدید ابتلا در منطقه مشاهده و ثبت شد، اظهار کرد: از این تعداد فقط ۷ مورد منجر به بستری شد که شامل ۵ بیمار آبادانی، ۲ بیمار خرمشهر می شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: ۱۷ بیمار دیگر نیز شامل ۱۰ بیمار از آبادان، ۲ بیمار از خرمشهر و ۵ بیمار از شادگان به صورت سرپایی تشخیص داده شدند و در منزل قرنطینه شده اند و تحت مراقبت و مداوای کادر درمان قرار گرفتند.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان افزود: شمار مبتلایان جنوب غرب خوزستان تا کنون به ۶۷۱ مورد رسیده(۲۹۶ مورد از این تعداد بیماران سرپایی هستند) که به تفکیک در آبادان ۳۰۷ مورد، خرمشهر ۲۸۲ مورد و شادگان نیز ۸۲ بیمار مشاهده و ثبت شده است که از این تعداد ۵۹۱ نفر با حال عمومی خوب بهبود یافته و ترخیص شدند.

سلمان زاده با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳۰ بیمار مثبت نیز در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بستری و در حال مداوا هستند، بیان کرد: طی شبانه روز گذشته ۲۷ مورد جدید بستری داشتیم، همچنین ۱۳ نفر با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

فرمانده مقابله با کرونا ویروس جنوب غرب خوزستان در پایان بیان کرد: خوشبختانه در شبانه روز گذشته مورد جدید فوتی ناشی از بیماری کرونا نداشتیم و طبق آمار تعداد نهایی فوتی ها در این محدوده همان ۳۱ مورد روزهای گذشته است که به تفکیک شامل ۷ نفر در آبادان، ۲۲ مورد در خرمشهر و دو مورد در شادگان می شود.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۶۴۷ بیمار، بهبود یافتگان ۵۱۵ فوت شدگان ۳۱ مورد و بستری شدگان نیز ۱۲۰ بیمار اعلام شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز