عبور شهرهای جنوب خوزستان از کانال ۷۰۰ ابتلا:

آخرین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان تا ۲۸ اردیبهشت ۹۹ + تفکیک شهرستان ها

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۰۰۳۳۸۹
آخرین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان تا ۲۸ اردیبهشت ۹۹ + تفکیک شهرستان ها
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای ۴۳ مورد جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: شمار ابتلا در جنوب غرب خوزستان به ۷۱۵ مورد افزایش یافت.

شکر الله سلمان زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۴۳ مورد جدید ابتلا در منطقه مشاهده و ثبت شد، اظهار کرد: این موارد شامل آبادان ۱۷ نفر، خرمشهر ۱۵ نفر و شادگان ۱۱ نفر می شود که از این تعداد فقط ۱۰ مورد منجر به بستری شده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: ۳۴ بیمار دیگر نیز شامل ۱۱ بیمار از آبادان، ۱۴ بیمار از خرمشهر و ۹ بیمار از شادگان به صورت سرپایی تشخیص داده شدند که یا در منزل قرنطینه و تحت مداوای کادر درمان قرار گرفتند و یا در مرکز نفس تحت مراقبت هستند.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان افزود: شمار مبتلایان جنوب غرب خوزستان تا کنون به ۷۱۵ مورد رسیده(۳۳۰ مورد از این تعداد بیماران سرپایی هستند) که به تفکیک در آبادان ۳۲۴ مورد، خرمشهر ۲۹۸ مورد و شادگان نیز ۹۳ مورد است که از این تعداد ۶۲۶ نفر با حال عمومی خوب بهبود یافته و ترخیص شدند و در حال حاضر ۵۶ بیمار مثبت نیز در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بستری و در حال مداوا هستند.

فرمانده مقابله با کرونا ویروس جنوب غرب خوزستان در پایان بیان کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از بیماری کرونا داشتیم و طبق آمار تعداد نهایی فوتی ها در این محدوده به ۳۳ مورد افزایش یافت که به تفکیک شامل ۸ نفر در آبادان، ۲۳ مورد در خرمشهر و دو مورد در شادگان می شود.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۶۷۱ بیمار، بهبود یافتگان ۵۹۱ فوت شدگان ۳۲ مورد و بستری شدگان نیز ۱۳۰ بیمار اعلام شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز