رییس اداره تعاون روستایی شهرستان اهواز خبر داد:

رکورد خرید گندم و کلزا در اهواز شکسته شد

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۸:۱۹
کد خبر: ۱۰۰۳۵۵۶
رکورد خرید گندم و کلزا در اهواز شکسته شد
رییس اداره تعاون روستایی شهرستان اهواز از شکستن رکورد خرید گندم و کلزا توسط این اداره نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، پرویز جلالی امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: تعاون روستایی اهواز با داشتن دو مرکز خرید گندم از ابتدای برداشت و خرید محصول استراتژیک گندم موفق به خرید بیش از ۵۸ هزار تن گندم شده است که نسبت به کل خرید سال گذشته تا ۲۱ اردیبهشت ماه رقمی معادل دو هزار تن بیشتر خرید صورت گرفته است.

رییس اداره تعاون روستایی شهرستان اهواز افزود: تعاون روستایی اهواز در سال ۹۷ موفق به خرید ۵۶ هزار تن گندم شده بود که پیش بینی می شود این رقم در سال جاری به بیش از ۷۵ هزار تن برسد.

جلالی همچنین به شکستن رکورد خرید کلزا توسط این اداره اشاره و بیان کرد: میزان خرید کلزا شهرستان اهواز توسط تعاون روستایی تاکنون به بیش از دو برابر سال گذشته رسیده است، به نحوی که در سال ۹۷ میزان خرید کلزا یک هزار و ۲۵۰ تُن و اکنون به بیش از دو هزار و ۵۵۰ تُن رسیده است و پیش بینی می شود این رقم تا پایان خرید به بیش از دو هزار و ۸۰۰ تن برسد.

او اضافه کرد: با توجه به حجم بالای کلزا کشت شده توسط کشاورزان امسال برای خرید این محصول چهار مرکز خرید در نظر گرفته شد و خوشبختانه تا کنون با توجه به هماهنگی های به عمل آمده بیش از ۵۰ درصد محصول خریداری شده گندم و کلزا بارگیری و به سمت کارخانه های آرد و سیلوها حمل شده است.

رییس اداره تعاون روستایی شهرستان اهواز در پایان افزود: یکی از اقدامات مهم و جدید صورت گرفته توسط این تعاون در سال جاری توجه به مشکلات کشاورزان به خصوص آن دسته از کشاورزانی بود که گندم آنها دارای کیفیت مناسب نبود، خوشبختانه با هماهنگی با کشاورزان گندم و کلزا نا مناسب در حضور کشاورزان بوجاری و مهیای کشت سال آینده شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز