رییس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی خوزستان بیان کرد:

روابط عمومی منشا بسیاری از تحولات حوزه اجتماعی و توسعه ایی است

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۰۰۳۷۵۴
روابط عمومی منشا بسیاری از تحولات حوزه اجتماعی و توسعه ایی است
رییس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی خوزستان گفت: در سه سال اخیر با حمایت استاندار برنامه های گسترده ای را اجرایی نمودیم که از جمله این برنامه ها برگزاری کارناوال های امید و نشاط در مناطق کم برخوردار در نوروز ۹۷، برگزاری کنفرانس تخصصی روابط عمومی با بیش از ۳۰۰ نفر شرکت کننده، برگزاری جشنواره سلام، پویش نوروز بی سفر و کنفرانس مسوولیت های اجتماعی با هدف جلب رضایت مردمی، می توان نام برد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات نشست و گفت و گوی جمعی از مدیران و فعالان حوزه روابط عمومی با غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با حضور سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان و رییس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی و رضا نجاتی مدیرکل حوزه دفتر استاندار در سالن جلسات مهمانسرای شهید رجایی استانداری برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در این نشست با تبریک فرا رسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: امروزه روابط عمومی منشا بسیاری از تحولات در حوزه اجتماعی و توسعه در کشور و دنیاست و با درهم تنیدگی ارتباطات در شبکه های اجتماعی این حوزه بسیار وسیع شده و در بسیاری از کشورها سرمایه گذاری های زیادی در آن صورت گرفته است.

رضوانی افزود: با سابقه ای که از نفت شروع شده خوزستان به عنوان خاستگاه روابط عمومی در کشور به شمار می رود و بسیاری از پیشکسوتان روابط عمومی کار خود را از خوزستان شروع کرده‌اند.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی خوزستان گفت: در سه سال اخیر با حمایت استاندار برنامه های گسترده ای را اجرایی نمودیم و بستر اصلی این برنامه ها شورای هماهنگی روابط عمومی ها بوده که از جمله این برنامه ها برگزاری کارناوال های امید و نشاط در مناطق کم برخوردار در نوروز ۹۷ با بیش از ۳۰ اجرا، برگزاری هفته دولت، برگزاری کنفرانس تخصصی روابط عمومی که بیش از ۳۰۰ نفر در این دوره های آموزشی شرکت نمودند، برگزاری جشنواره سلام و تجلیل از برگزیده ها در بخش های مختلف، پویش نوروز بی سفر و کنفرانس مسوولیت های اجتماعی با هدف جلب رضایت مردمی در برخی حوزه ها بود که خوشبختانه شاهد خروجی های خوبی بودیم.

رضوانی ادامه داد: از دیگر برنامه هایی که در دستور کار خود قرار دادیم انجام کار شبکه ای بود که مهمترین آن آب و برق بود به شکلی که سال گذشته استان بیشترین صرفه جویی در مصرف برق را داشتیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان در پایان اضافه کرد: همچنین اقدامات منسجم و هماهنگی در زمینه اطلاع رسانی در خصوص ریزگردها، طرح های آموزشی همچون طرح جوانه ها جذب کودکان بازمانده از تحصیل، جلب مشارکت نیکوکاران در امر نوسازی مدارس همراه با تولید محتوا و انتشار وسیع در فضای مجازی صورت گرفت.

 

 

 

نظر شما