ثبت بالاترین آمار بستری شدگان از آغاز اپیدمی تا کنون؛

آخرین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان تا ۲۹ اردیبهشت ۹۹ + تفکیک شهرستان ها

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۴:۴۷
کد خبر: ۱۰۰۳۸۲۷
آخرین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان تا ۲۹ اردیبهشت ۹۹ + تفکیک شهرستان ها
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای ۴۹ مورد جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: شمار ابتلا در جنوب غرب خوزستان به ۷۶۴ مورد افزایش یافت.

شکر الله سلمان زاده امروز دو شنبه ۲۹ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه از ابتدای بحران اپیدیمی بیماری کرونا تا کنون ۲۶ هزار و ۲۶۷ مورد مراجعه با علامت حاد تنفسی به مرکز درمانی جنوب غرب خوزستان داشتیم، اظهار کرد: از این تعداد سه هزار و هشت مورد بستری و تحت نظر قرار گرفتند و دو هزار و ۶۸۳ نفر نیز با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

او با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۱۵ مورد بستری و ۲۹ مورد ترخیص داشتیم، گفت: در حال حاضر ۱۵۹ بیمار بستری در در بیمارستان ها داریم که از ابتدای اپیدیمی بیماری تا کنون این تعداد بستری سابقه نداشته است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹ مورد جدید ابتلا در منطقه مشاهده و ثبت شد، افزود: این تعداد شامل ۴۴ نفر در آبادان، ۳ نفر از خرمشهر و ۲ مورد از شادگان می شود.

سلمان زاده بیان کرد: از این تعداد ۱۹ بیمار(آبادانی) منجر به بستری شده و ۳۰ بیمار دیگر به صورت سرپایی تشخیص داده شده اند که یا در منزل قرنطینه و تحت مداوای کادر درمان قرار گرفتند و یا در مرکز نفس تحت مراقبت هستند.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان افزود: شمار مبتلایان جنوب غرب خوزستان تا کنون به ۷۶۴ مورد رسیده(۳۶۰ مورد سرپایی) که به تفکیک در آبادان ۳۶۸ مورد، خرمشهر ۳۰۱ مورد و شادگان نیز ۹۵ مورد است که از این تعداد ۶۶۰ نفر با حال عمومی خوب بهبود یافته و ترخیص شدند.

فرمانده مقابله با کرونا ویروس جنوب غرب خوزستان در پایان بیان کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته دو مورد جدید فوتی ناشی از بیماری کرونا داشتیم و طبق آمار تعداد نهایی فوتی ها در این محدوده به ۳۵ مورد افزایش یافت که به تفکیک شامل 10 نفر در آبادان، ۲۳ مورد در خرمشهر و دو مورد در شادگان می شود.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۷۱۵ بیمار، بهبود یافتگان ۶۲۶ فوت شدگان ۳۳ مورد و بستری شدگان نیز ۱۳۰ بیمار اعلام شده بود.(جزییات)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز