نماینده وزیر بهداشت در امور اجرایی بیماری کرونا استان خوزستان؛

آمار بهبود یافته و ترخیص شدگان جنوب غرب خوزستان مطلوب است/کنترل و ریشه کنی بیماری به رفتارهای اجتماعی و نگرش افراد بستگی دارد

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۶:۴۰
کد خبر: ۱۰۰۴۰۳۳
آمار بهبود یافته و ترخیص شدگان جنوب غرب خوزستان مطلوب است/کنترل و ریشه کنی بیماری به رفتارهای اجتماعی و نگرش افراد بستگی دارد
نماینده وزیر بهداشت در امور اجرایی بیماری کرونا استان خوزستان گفت: مهم ترین عامل، رفتار اجتماعی است، همه چیز به نگرش افراد جامعه باز می گردد، لذا اگر فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ابزار حفاظت شخصی را رعایت کنیم می توان بر این بیماری غلبه کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، دکتر علیرضا افشاری امروز در سفر به آبادان که به منظور بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان انجام شد، با بیان اینکه با موج جدید شیوع این بیماری در خوزستان مواجه هستیم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از شهرستان های خوزستان از نظر کمیته کشوری در وضعیت قرمز بیماری قرار دارند در این شرایط باید مردم بیشتر دقت کنند و فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

او با تحسین اقدامات انجام شده ستاد کرونا در جنوب غرب خوزستان، گفت: ستاد مقابله با کرونای جنوب غرب خوزستان و مسوولان دانشکده علوم پزشکی و کادر بهداشت و درمان آبادان طبق پرتکل ها تا کنون به وظایف خود عمل نموده اند. در این منطقه در بخش بیماریابی و درمان اقدامات شایسته ایی انجام شده و در حال  انجام است که امیدواریم در روزها آینده با همراهی مردم و رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماند شاهد کاهش ابتلای این بیماری در این منطقه باشیم و این موج را نیز به سلامت پشت سر بگذاریم.

نماینده وزیر بهداشت در امور اجرایی بیماری کرونا استان خوزستان با اشاره به جلسه امروز او رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان، افزود: نقطه نظرات و پیشنهادات، کمبودها و دغدغه های مجموعه مدیریت بهداشت و در مان این منطقه را شنیدم و به منظور تسریع در بهبود شرایط نتیجه این نشست را به مقام عالی وزارت اطلاع خواهم داد.

افشاری با اشاره به وضعیت بیماری کرونا و بیماران درگیر در جنوب غرب خوزستان بیان کرد: از بخش ها مختلف بیمارستانی و بیماران بازدید داشتیم، خوشبختانه آمار بهبود یافته و ترخیص شدگان این منطقه قابل توجه، مطلوب و وضعیت بیماران نیز پایدار است.

نماینده وزیر بهداشت در امور اجرایی بیماری کرونا استان خوزستان در پایان در خصوص تاثیر محدودیت های اعمال شده به منظور کاهش بیماری در خوزستان، اضافه کرد: مهم ترین عامل، رفتار اجتماعی است، همه چیز به نگرش افراد جامعه باز می گردد، رعایت فاصله گذاری و بهداشت فردی بسیار مهم است. اکثر افرادی که به این بیماری مبتلا شده اند به دلیل رفتاری خطر ناشی از عدم رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و استفاده از ابزار بهداشتی بوده است، لذا اگر فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ابزار حفاظت شخصی را رعایت کنیم می توان بر این بیماری غلبه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز