فرماندار ویژه آبادان در نشست هماهنگی افتتاح باغ موزه دفاع مقدس خبر داد:

افتتاح باغ موزه دفاع مقدس آبادان توسط رییس جمهور در سوم خرداد

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۵:۰۱
کد خبر: ۱۰۰۴۶۷۰
افتتاح باغ موزه دفاع مقدس آبادان توسط رییس جمهور در سوم خرداد
فرماندار ویژه آبادان از افتتاح باغ موزه دفاع مقدس شهرستان در سوم خرداد به صورت ویدیو کنفرانس توسط رییس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی امروز در نشست هماهنگی افتتاح باغ موزه دفاع مقدس شهرستان آبادان که با حضور شهاب صدیقی مدیرکل شهرداری و شوراهای استانداری خوزستان، مسوولان شهری، مدیران اجرایی دستگاه‌های مربوطه و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد، با تشریح وضعیت آماده سازی این باغ موزه بر اهمیت وجود این مکان عقیدتی _فرهنگی در شهرستان آبادان تاکید و اظهار کرد: قرار است باغ موزه استاندارد دفاع مقدس آبادان در سالروز آزادسازی خرمشهر به صورت ملی توسط رییس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس به بهره برداری برسد.

او گفت: جای یک موزه مناسب و در خور در آبادان به عنوان پیشانی جنگ تحمیلی که در کنار خرمشهر آوازه ی ایستادگی آن جهانی شد و شهری که مطهر به خون شهدا است، خالی بود که به حمدالله میسر شد.

فرماندار ویژه آبادان افزود: افتتاح این باغ موزه باید خیلی زودتر انجام می شد. هر چند پیش از این یک بار مقرر شد در دهه‌ی مبارک فجر سال گذشته افتتاح شود که به دلیل مشکلاتی میسر نشد، پس از آن هم که تصمیم به افتتاح در ایام پیش از نوروز گرفته شد بحران بیماری کرونا کار را عقب انداخت. مصمم هستیم حتما در سوم خرداد ماه این اتفاق خاص و مبارک رخ دهد. از تمام عزیزانی که در این راه تلاش کردند قدردانی می کنم و امیدوارم تا زمان افتتاح تمام کاستی ها برطرف شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز