فرمانده انتظامی شهرستان آبادان خبر داد:

دستگیری ۱۳ موزع مواد مخدر در اروند

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۰:۵۶:۴۳
کد خبر: ۱۰۰۴۶۸۰
دستگیری ۱۳ موزع مواد مخدر در اروند
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری دو نفر فروشنده اصلی و ۱۱ خرده فروش مواد مخدر در طرح پاکسازی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سرهنگ سیدمحسن تقی زاده امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز به منظور ضربه زدن به  فروشندگان اصلی مواد مخدر توسط پلیس به مرحله اجرا درآمد.

او گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای طرح پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر، با انجام کار اطلاعاتی دو نفر از فروشندگان اصلی این مواد خانمان سوز را در این شهرستان شناسایی نموده و پس از هماهنگی های لازم دستگیر و از مخفیگاه متهمان ۶۱۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و ۹۸ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی آبادان افزود: همچنین ماموران این فرماندهی طی یک عملیات مشترک با پلیس خرمشهر، یکی دیگر از عاملان اصلی فروش مواد مخدر را در آن شهرستان شناسایی، مقدار یک و نیم کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هرویین  کشف و به دنبال آن تعداد ۱۱ نفر خرده فروش مواد در این راستا دستگیر شدند و پرونده قضایی آنها توسط پلیس خرمشهر تشکیل شد.

تقی زاده در پایان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در آبادان نیز  پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، بیان کرد: مجموع مواد مکشوفه در هر دو عملیات پلیسی دو کیلو و دویست گرم بوده که می طلبد شهروندان عزیز ضمن هوشیاری دقیق هر گونه موارد مشکوک را از طریق تماس رایگان ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز