استاندار خوزستان تاکید کرد:

مردم از رفت و آمد و دید و بازدید تعطیلات پیش رو صرف نظر کنند/تجهیز و افزایش تخت های ویژه بیمارستانی خوزستان

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۱:۵۵:۵۶
کد خبر: ۱۰۰۴۶۹۳
مردم از رفت و آمد و دید و بازدید تعطیلات پیش رو صرف نظر کنند/تجهیز و افزایش تخت های ویژه بیمارستانی خوزستان
استاندار خوزستان گفت: مردم از رفت و آمد و دید و بازدید در تعطیلات پیش رو صرف نظر نمایند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در پایان نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: محدودیت ها تا بعد از عید فطر اعمال می شود و پس از آن امیدواریم نیاز به تصمیمات جدید نباشد.

او گفت: در حال رصد شرایط هستیم. در سه روز اخیر میزان ابتلا روندی کاهشی داشته گر چه هنوز تعداد مبتلایان بالاست با این وجود تعداد بیماران سرپایی بیشتر است. باید مراقبت ها را بیشتر کنیم و محدودیت اعمال نماییم.

استاندار خوزستان افزود: خوشبختانه فرمانداران، نیروی انتظامی، بسیج و سازمان صمت برای اعمال محدودیت ها اقدامات خوبی انجام دادند و کاهش آمار در سه روز گذشته نیز ناشی از اقدامات اتخاذ شده است.

رییس شورای سلامت استان بیان کرد: همچنین به تجهیز تعداد بیشتری از تخت های ویژه پرداخته ایم و جای نگرانی از این نظر نداریم و تلاش خواهیم کرد به تدریج روند بیماری را با اقدامات لازم کاهش دهیم.

شریعتی اضافه کرد: در روز پنجشنبه هفته جاری(اول خرداد) تعطیلی صرفا ویژه شهرهای با وضعیت قرمز از نظر ابتلا به کرونا (۱۶ شهرستانی که اخیرا مشمول تعطیلی بودند) است و در سایر شهرستان های خوزستان فعالیت بانک ها و همچنین اصناف غیر ضروری به روال روزهای اخیر خواهد بود.

نماینده عالی دولت در خوزستان ادامه داد: همچنین در روز شنبه سوم خرداد کلیه ادارات، بانک ها و اصناف به استثنای اصناف ضروری تعطیل خواهد بود. همچنین اصناف غیر ضروری از شنبه سه خرداد تا پایان تعطیلات عید فطر در سطح استان تعطیل هستند.

او توضیح داد: نماز عید فطر فقط در مساجد محل به شرط برگزاری در فضای روباز با رعایت پروتکل های بهداشتی امکان برگزاری می شود همچنین مردم در تعطیلات پیش رو از رفت و آمد و دید و بازدید صرف نظر نمایند.

استاندار خوزستان اضافه کرد: شرایط را بررسی خواهیم کرد و در صورت لزوم محدودیت‌هایی برای رفت و آمد اعمال خواهیم کرد و ظرف روزهای آینده در این مورد تصمیم‌گیری می کنیم.

شریعتی یادآور شد: مراجعین به بانک و ادارات باید از ماسک استفاده نموده و ادارات هم نباید به افراد فاقد ماسک اجازه ورود دهند.

استاندار خوزستان در پایان بیان کرد: اصناف هم صرفا آن دسته که در سایت سلامت ثبت نام نموده اند امکان بازگشایی دارند و سازمان صمت بر این مورد نظارت خواهد کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز