مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:

آغاز اصلاح ۵۸۰ کیلومتر از راه های شریانی خوزستان

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۶:۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۰۰۵۲۴۲
آغاز اصلاح ۵۸۰ کیلومتر از راه های شریانی خوزستان
​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به بهسازی ۵۸۰ کیلومتر از راه‌های شریانی خوزستان طی چهار ماه آینده گفت: تا کنون از این میزان عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ۲۸۰ کیلومتر در محورهای شریانی استان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا با بیان اینکه لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی در اولویت نخست این اداره کل قرار دارد، اظهار کرد: هم‌ اکنون عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای شریانی استان خوزستان(اهواز - آبادان، اهواز - باغملک - ایذه – دهدز، رامهرمز - بهبهان، اهواز - سوسنگرد – چذابه، اهواز - شوشتر، هندیجان - دیلم و مسجدسلیمان - لالی) به طول ۲۸۰ کیلومتر در حال انجام است.

او گفت: عملیات بهسازی و بازسازی محورهای فرعی و روستایی خسارت دیده از سیل سال ۹۸ به طول ۱۲۱ کیلومتر در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود این عملیات طی مدت چهار ماه آینده به اتمام برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به اینکه ۵۸۰ کیلومتر از محورهای تحت پوشش این اداره کل نیازمند اصلاح هستند، افزود: تلاش می کنیم خرابی‌های موجود در مابقی محورها نیز با تزریق منابع مالی و اضافه شدن پیمانکاران و ظرفیت‌های امانی برطرف شود.

بهرامی نیا بیان کرد: در راستایی طرح سراسری اصلاح روکش آسفالت راه های شریانی، ۲۸ اکیپ راهداری اضطراری در کریدورهای شریانی خوزستان مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در پایان اضافه کرد: وسعت، طول و اهمیت راه‌ها، قرار گرفتن در مسیر تردد زوار اربعین حسینی و حجم بالای ترانزیت کالا و مسافر کشور از جمله ویژگی‌ هایی است که وظیفه متولیان خدمات ‌رسان جاده ‌ای استان خوزستان  را بیشتر و مسوولیت آنها را برای تامین سفری ایمن و روان سنگین‌تر می‌کند.​

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز