ادامه وضعیت قرمز در جنوب خوزستان؛

آخرین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان تا ۲ خرداد ۹۹ + تفکیک شهرستان ها

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۸:۴۹
کد خبر: ۱۰۰۵۷۱۱
آخرین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان تا ۲ خرداد ۹۹ + تفکیک شهرستان ها
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای ۳۷ مورد جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: شمار ابتلا در جنوب غرب خوزستان به ۸۴۸ مورد افزایش یافت.

شکر الله سلمان زاده امروز جمعه دوم خرداد ماه ۹۹ در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ مورد جدید ابتلا در منطقه مشاهده و ثبت شد، اظهار کرد: این تعداد شامل ۱۰ بیمار از آبادان، ۲۳ بیمار از خرمشهر و ۴ مورد نیز از شادگان می شوند.

او گفت: از این تعداد ۲۵ بیمار(آبادان ۵ نفر، خرمشهر ۱۶ نفر و شادگان ۴ نفر) به صورت سرپایی تشخیص داده شده اند که یا در منزل قرنطینه و تحت مداوای کادر درمان قرار گرفتند و یا در مرکز نفس تحت مراقبت هستند و ۵ بیمار از آبادان و ۷ بیمار از خرمشهر نیز بستری شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: در حال حاضر ۴۹ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بستری و در حال مداوا و مراقبت هستند.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان افزود: شمار مبتلایان جنوب غرب خوزستان تا کنون به ۸۴۸ مورد رسیده(۴۲۶ مورد سرپایی) که به تفکیک در آبادان ۳۹۰ مورد، خرمشهر ۳۵۹ مورد و شادگان نیز ۹۹ مورد است که از این تعداد ۷۵۸ نفر با حال عمومی خوب بهبود یافته و ترخیص شدند.

سلمان زاده در پایان بیان کرد: خوشبختانه در شبانه روز گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از بیماری کرونا نداشتیم و طبق آمار، تعداد نهایی جان باختگان در این محدوده همان ۴۱ مورد است که به تفکیک شامل ۱۲ نفر در آبادان، ۲۶ مورد در خرمشهر و ۳ مورد در شادگان می شود.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۸۱۱ بیمار، بهبود یافتگان ۷۲۸ مورد، فوت شدگان ۴۱ مورد و بستری شدگان کرونا مثبت نیز ۴۲ بیمار اعلام شده بود.(جزییات)

 

نظر شما