سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان خبر داد:

پلمب دو کارخانه یخ در آبادان

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۰۵:۴۵
کد خبر: ۱۰۰۵۷۱۵
پلمب دو کارخانه یخ در آبادان
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از پلمپ دو کارخانه یخ سازی به علت عدم رعایت مسایل بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط این مرکز و پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی آبادان خبرداد.

نجمه سید آقا میری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: در دو هفته گذشته با بازرسی ها و آموزش متعدد صاحبان اصناف توسط تیم های کارشناسی، سعی در رفع مشکلات بهداشتی مراکز حساس داشته ایم و مجددا اعلام می کنم که اجرای دستورالعمل های بهداشتی و مقررات فاصله گذاری در حال حاضر خط قرمز ماست و کسانی که از اجرای این مقررات به هر نحوی سرپیچی کنند با برخوردهای قانونی ما روبرو خواهند شد.

او گفت: این دو کارخانه یخ سازی به علت عدم رعایت اصول بهداشتی گام دوم فاصله گذاری و بویژه به علت عدم لفاف گذاری بهداشتی  پلمپ شدند و پنج کارخانه دیگه هم اخطاریه مربوط به رفع نواقص را دریافت نموده اند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان با بیان اینکه کووید ۱۹ در برابر یخ‌زدگی مقاوم است، افزود: دقت در اجرای سختگیرانه مقررات در کارخانه های یخ سازی که نقش مهمی در انتشار بیماری های فصلی منطقه و کرونا دارند، در صدر دستور کار بازرسان بهداشت محیط قرار گرفته است.

سید آقا میری در پایان بیان کرد: از شروع بیماری تا کنون حدود ۱۴ هزار بازرسی از اصناف و اماکن مرتبط با موادغذایی و تجمعات عمومی توسط کارشناسان بهداشت محیط انجام شده که بیش از پنج هزار مورد آن در خصوص اجرای مرحله دوم فاصله گذاری فیزیکی بوده است و بسیار امید داریم که همشهریان عزیز با مشارکت موثر و اجرای توصیه های بهداشتی باعث دلگرمی ما باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز