امام جمعه شهرستان شادگان بیان کرد:

هیچ تجمع و مراسمی به مناسبت عید فطر برگزار نمی‌شود

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۳:۳۴
کد خبر: ۱۰۰۵۷۴۳
هیچ تجمع و مراسمی به مناسبت عید فطر برگزار نمی‌شود
امام جمعه شهرستان شادگان گفت: با توجه به وضعیت زرد شهرستان شادگان در رابطه با کرونا، هیچ تجمع و مراسمی در روزهای عید سعید فطر در این شهرستان برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در جلسه سران عشایر این شهرستان که در سالن جلسات سپاه شادگان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه هم چنان وضعیت شهرستان شادگان نسبت به شیوع کرونا زرد است، در شادگان نماز عید فطر برگزار نخواهد شد و در روز های عید سعید فطر  هیچ تجمعی و مراسمی در سطح شهرستان تشکیل نمی شود.

او گفت: مضیف شیوخ شادگان به منظور حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در ایام عید فطر تعطیل است.

امام جمعه شادگان افزود: مردم باید برای پیشگیری از ابتلای به بیماری کرونا و قطع زنجیره‌های انتقال این بیماری، در خانه ماندن، رعایت بهداشت فردی، فاصله مناسب در روابط اجتماعی و استفاده از ماسک در زمان خروج از خانه را جدی بگیرند.

شرفی رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از انتشار بیماری کرونا را واجب دانست و بیان کرد: رعایت اصول بهداشت فردی و عمومی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره شیوع این ویروس توسط مردم ضروری است؛ شیوخ شهرستان شادگان به همین منظور از پذیرایی از اهالی عشیره خود در مضیف‌ها در ایام تعطیل عید سعید فطر خودداری می‌کنند.

خطیب جمعه شادگان در پایان اضافه کرد: مردم این شهرستان از رفت و آمد و دید و بازدید در روزهای تعطیلات عید سعید فطر صرف نظر کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز