نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:

توسعه کشور با برنامه ریزی و کار جهادی امکان پذیر است/اتحاد و همدلی مردم و مسوولین رمز موفقیت کشور است

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۲۷:۱۶
کد خبر: ۱۰۰۶۱۶۲
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به روحیه بسیجی و تلاش جهادی برای پیشرفت کشور همواره سد راه دشمنان بوده و باید برای مقابله با این نفاق پراکنی ها برای دوران پس از کرونا برنامه ریزی کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، جلسه شورای اداری شهرستان اندیمشک ظهر امروز در سالن ورزشی شهید سروندی شهر اندیمشک و مطابق با دستور العمل های بهداشتی برگزار شد.

فریدون حسنوند در این نشست ضمن تاکید بر مقابله با بیماری کرونا، اظهار کرد: برای مقابله با ویروس منحوس کرونا، تدبیر و برنامه ریزی مناسب و رعایت نکات بهداشتی در تمامی زمینه ها مطابق با نیاز شهروندان لازم و ضروری است.

او با بیان اینکه دشمنان در حال برنامه ریزی برای زدن آسیب به انقلاب اسلامی هستند، گفت: توجه به روحیه بسیجی و تلاش جهادی برای پیشرفت کشور همواره سد راه دشمنان بوده و باید برای مقابله با این نفاق پراکنی ها برای دوران پس از کرونا برنامه ریزی کرد.

 نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و شهدا از جان خود برای کشور و انقلاب گذشتند و با جانفشانی برای کشور امنیت و آرامش را به این مرز و بوم هدیه دادند و اینک وظیفه همه ما است که برای پیشرفت کشور و مقابله با بیماری کرونا با تکیه بر روحیه جهادی و انقلابی تلاش و برنامه ریزی و عمل کنیم.

او کمک مومنانه را ابتکاری جالب توجه و قابل ستایش از سوی مقام معظم رهبری دانست و اضافه کرد: کمک مومنانه و کمک به اقشار آسیب دیده نباید محدود به یک زمانی خاص باشد و ضرورت دارد برای تامین نیاز  اقشار آسیب پذیر بیش از گذشته تلاش و اقدام لازم را به اجرا رساند.

حسنوند همکاری و هماهنگی میان دستگاه های اجرایی را یک اصل مهم در حرکت به سوی پیشرفت و توسعه دانست و تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع و عدم سردرگمی آن در سیکل اداری با هماهنگی میان دستگاه های مختلف امکان پذیر است و نباید شیوع کرونا مسیر خدمت رسانی به مردم را ناهموار کند.

او اولویت اول کشور و اندیمشک را ایجاد اشتغال دانست و بیان کرد: توسعه اقتصادی شهرستان نیازمند برنامه ریزی و انجام کار جهادی است و تمام دستگاه های اجرایی باید از سرمایه گذاری در شهر حمایت و مسیر توسعه اندیمشک را هموار کنند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس در پایان اظهار کرد: موضوع بیکاری دغدغه اصلی خانواده ها و جوانان است که این مهم تنها با تلاش شبانه روزی مسوولین قابل رفع است و همه باید دست در دست هم تلاش کنیم تا ایرانی آباد سر بلند و مقدر بسازیم و تحویل آیندگان دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز