استاندار خوزستان در جلسه بررسی مشکلات آب شهرستان لالی مطرح کرد:

منتظر اخذ مجوز ماده ۲۳ سازمان برنامه بودجه کشور هستیم

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۵:۲۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۰۷۴۶۴
منتظر اخذ مجوز ماده ۲۳ سازمان برنامه بودجه کشور هستیم
استاندار خوزستان در خصوص پایان پروژه آبرسانی شهرستان لالی گفت: اعتبار لازم در نظر گرفته شده، اما نیازمند اخذ مجوز ماده ۲۳ از سازمان برنامه بودجه کشور هستیم که در سفر هفته آینده خود به تهران این موضوع را پیگیری می کنم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در جلسه بررسی مشکلات آب شهرستان لالی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اجرای پروژه آبرسانی به شهرستان لالی از دو سال گذشته آغاز شد در این پروژه که با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی همراه است تا کنون ۹.۵ کیلومتر لوله گذاری شده و ۲.۵ کیلومتر دیگر نیز آماده لوله گذاری است.

او با بیان اینکه تا کنون حفاری سه حلقه چاه به پایان رسیده، با تاکید بر حفاری هر چه زودتر چهارمین حلقه چاه، گفت: این پروژه به ۸ کیلومتر خط لوله و دیگر تجهیزات نیاز دارد که با مشکلات اعتباری مواجه بوده است.

استاندار خوزستان افزود: امسال برای اجرای این پروژه اعتبار لازم در نظر گرفته شده است اما نیازمند اخذ مجوز ماده ۲۳ از سازمان برنامه بودجه کشور هستیم.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: علاوه بر پیگیری های سازمان آب و برق خوزستان برای اخذ این مجوز، در سفر هفته آینده خود به تهران، این موضوع را نیز مورد پیگیری قرار خواهم داد چرا که مردم به دلیل کم آبی دچار مشکل شده اند.

شریعتی در پایان اضافه کرد: اگر مجوز لازم اخذ شود، با تخصیص اعتبارات منطقه ای، پروژه به پایان می رسد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز