معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در پیامی بیان کرد:

نقش محوری انجمن های مردم نهاد جوان در زرمایش همت جوانانه-کمک مومنانه بی بدیل بود/سمن های جوان خوزستان همچون گذشته در کنار اقشار آسیب پذیر جامعه

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۵:۲۱:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۷۵۳۸
نقش محوری انجمن های مردم نهاد جوان در زرمایش همت جوانانه-کمک مومنانه بی بدیل بود/سمن های جوان خوزستان همچون گذشته در کنار اقشار آسیب پذیر جامعه
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سازمان های مردم نهاد جوانان با ایفای نقشی فعال و محوری در اجرای طرح همت جوانانه - کمک مومنانه اقدامات شایان توجه از خود نشان دادند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سهام طرفی حردانی در پیامی از نقش محوری انجمن های مردم نهاد جوان خوزستان در برگزاری باشکوه رزمایش همت جوانانه-کمک مومنانه قدردانی کرد.

متن پیام معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به شرح زیر است:

به نام خداوند یاری رسان

رزمایش بزرگ همت جوانانه - کمک مومنانه در راستای لبیک به منویات گُهر بار مقام معظم رهبری و تاکیدات مقام عالی وزارت ورزش وجوانان در راستای یاری رسانی و کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان با شکوه و همدلی جوانان خوزستانی برگزار شد.

این رزمایش بزرگ،  یک حرکت گسترده برای ایجاد همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان بود که سازمان های مردم نهاد جوانان با ایفای نقشی فعال و محوری در اجرای این طرح، اقدامات شایان توجه از خود نشان دادند.

محوریت این رزمایش با سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان که زیر نظر معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان به فعالیت می پردازند، بوده و این معاونت با استفاده از همه ظرفیت ها از جمله سمن های جوان حوزه ورزش، خیرین و فعالیت های بسیج ورزشکاران سعی بر این داشته تا گامی در راستای رضایت مندی جامعه بردارد.

سمن های جوان در این رزمایش با ایفای نقشی بی بدیل همچون گذشته مانند بحران سیل ۹۸ در خوزستان، زلزله مسجد سلیمان و شیوع بیماری کرونا، ثابت کردند که هدفی جز خدمت صادقانه به اقشار مختلف جامعه نداشته و در این راه از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهند کرد.

اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از رهنمود های مقام معظم رهبری و زحمات بی شائبه مقام عالی وزارت، از تمامی دست اندرکاران رزمایش باشکوه همت جوانانه - کمک مومنانه خصوصا انجمن های مردم نهاد جوان و تمامی حوزه های زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان کمال تشکر و قدردانی را دارم، و از درگاه ایزد منان برای تمامی این عزیزان سلامتی و توفیق روز افزون آرزومندم.

 

سهام طرفی حردانی

 معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان

هفتم خرداد ماه ۱۳۹۹

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز