افزایش انتقال بیماری در منطقه آزاد اروند؛

آخرین و جدید ترین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان تا ۸ خرداد ۹۹ + تفکیک شهرستان ها

۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۰۰۷۸۵۹
آخرین و جدید ترین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان تا ۸ خرداد ۹۹ + تفکیک شهرستان ها
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای ۱۲۲ مورد جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: شمار ابتلا در جنوب غرب خوزستان به ۱۲۹۳ مورد افزایش یافت.

شکر الله سلمان زاده امروز پنج شنبه ۸ خرداد ماه ۹۹ در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۲ مورد جدید ابتلا در منطقه مشاهده و ثبت شد، اظهار کرد: این تعداد شامل ۷۴ بیمار از آبادان، ۲۲ بیمار از خرمشهر و ۲۶ بیمار نیز از شادگان می شود.

او گفت: از این تعداد ۹۰ بیمار(آبادان ۵۱ نفر، خرمشهر ۱۶ نفر و شادگان نیز ۲۳ نفر) به صورت سرپایی تشخیص داده شده اند که یا در منزل قرنطینه و تحت مداوای کادر درمان قرار گرفتند و یا در مرکز نفس تحت مراقبت هستند و ۲۳ بیمار از آبادان و ۶ بیمار از خرمشهر و ۳ بیمار هم از شادگان بستری شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: شمار مبتلایان جنوب غرب خوزستان تا کنون به یک هزار و ۲۹۳ مورد رسیده(۷۳۷ مورد سرپایی) که به تفکیک در آبادان ۶۱۸ مورد، خرمشهر ۴۸۸ مورد و شادگان نیز ۱۸۷ مورد است که از این تعداد یک هزار و  ۱۶۷ نفر با حال عمومی خوب بهبود یافته و ترخیص شدند.

سلمان زاده بیان کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته ۶ مورد جدید فوتی ناشی از بیماری کرونا داشتیم(۴ مورد آبادان، خرمشهر و شادگان نیز هر کدام یک) و طبق آمار، تعداد نهایی جان باختگان در این محدوده به ۵۶ مورد افزایش یافته است که به تفکیک شامل ۲۱ نفر در آبادان، ۳۱ مورد در خرمشهر و ۴ مورد در شادگان می شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان افزود: در حال حاضر ۷۰ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بستری و در حال مداوا و مراقبت هستند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۱۱۷۰ بیمار، بهبود یافتگان ۱۰۲۳مورد، فوت شدگان ۵۰ مورد و بستری شدگان کرونا مثبت نیز ۹۷ بیمار اعلام شده بود.(جزییات)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز