آبادان آلوده ترین شهر منطقه آزاد اروند؛

آخرین و جدید ترین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان تا ۹ خرداد ۹۹ + تفکیک شهرستان ها/اعداد بزرگ ابتلا در شهرهای بندری

۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۰۰۸۲۳۰
آخرین و جدید ترین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان تا ۹ خرداد ۹۹ + تفکیک شهرستان ها/اعداد بزرگ ابتلا در شهرهای بندری
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای ۱۶۱ مورد جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: شمار ابتلا در جنوب غرب خوزستان به ۱۴۵۴ مورد افزایش یافت.

شکر الله سلمان زاده امروز جمعه ۹ خرداد ماه ۹۹ در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۱ مورد جدید ابتلا در منطقه مشاهده و ثبت شد، اظهار کرد: این تعداد شامل ۱۱۱ بیمار از آبادان، ۴۰ بیمار از خرمشهر و ۱۰ بیمار نیز از شادگان می شود.

او گفت: از این تعداد ۸۷ بیمار(آبادان ۵۷ نفر، خرمشهر ۲۹ نفر و شادگان نیز یک نفر) به صورت سرپایی تشخیص داده شده اند که یا در منزل قرنطینه و تحت مداوای کادر درمان قرار گرفتند و یا در مرکز نفس تحت مراقبت هستند و ۵۴ بیمار از آبادان، ۱۱ بیمار از خرمشهر و ۹ بیمار هم از شادگان بستری شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: شمار مبتلایان جنوب غرب خوزستان تا کنون به یک هزار و ۴۵۴ مورد رسیده(۸۲۴ مورد سرپایی) که به تفکیک در آبادان ۷۲۹ مورد، خرمشهر ۵۲۸ مورد و شادگان نیز ۱۹۷ مورد است که از این تعداد یک هزار و  ۲۹۱ نفر با حال عمومی خوب بهبود یافته و ترخیص شدند.

سلمان زاده بیان کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته ۳ مورد جدید فوتی ناشی از بیماری کرونا داشتیم(۲ مورد آبادان و یک مورد خرمشهر) و طبق آمار، تعداد نهایی جان باختگان در این محدوده به ۵۹ مورد افزایش یافته است که به تفکیک شامل ۲۳ نفر در آبادان، ۳۲ مورد در خرمشهر و ۴ مورد در شادگان می شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان افزود: در حال حاضر ۱۰۴ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بستری و در حال مداوا و مراقبت هستند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۱۲۹۳ بیمار، بهبود یافتگان ۱۱۶۷ مورد، فوت شدگان ۵۶ مورد و بستری شدگان کرونا مثبت نیز ۷۰ بیمار اعلام شده بود.(جزییات)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز