از سوی سخنگوی ستاد استانی کرونا؛

جزییات فعالیت ادارات و اصناف در خوزستان اعلام شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۷:۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۰۰۸۳۲۷
جزییات فعالیت ادارات و اصناف در خوزستان اعلام شد
سخنگوی ستاد استانی ستاد کرونا خوزستان آخرین وضعیت فعالیت ادارات و اصناف استان را در هفته جاری اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رضا نجاتی امروز در تشریح این خبر اظهار کرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده و گزارش‌هایی که از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اخذ شده است، همه ادارات دولتی و خصوصی و بانک‌های استان خوزستان از ۱۰ خرداد با ظرفیت کامل فعال خواهند بود و ساعت کاری نیز ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

او گفت: همچنین افراد مبتلا به بیماری های زمینه‌ای مانند قلبی و عروقی، فشار خون و دیابت، با ارایه مدارک پزشکی و همچنین خانم‌های باردار و شیرده و افراد بالای ۶۰ سال می توانند از مرخصی استفاده و ادارات در این زمینه همکاری کنند.

سخنگوی ستاد استانی کرونا خوزستان افزود: مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها فعلا تا ۱۷ خردادماه تعطیل هستند.

نجاتی بیان کرد: اصناف کم‌خطر نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می توانند فعالیت نمایند و اصناف پرخطر نیز تعطیل اعلام می شوند.

سخنگوی ستاد استانی کرونا خوزستان در پایان اضافه کرد: فعالیت مشاغل پرخطر شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای، پاساژها و مجتمع های تجاری، بازارچه و بازار روزها، تالارهای پذیرایی و سالن های مراسم، نمایشگاه‌ها، آرایشگاه‌ها، آموزشگاه های رانندگی، رستوران ها(به استثنای فروش به صورت غذای بیرون بر)، گرمابه و سونا و سالن های ماساژ، مراکز بازی و تفریح، باشگاه های بدنسازی، کافی شاپ ها، قهوه خانه و چایخانه و تریا تا اطلاع بعدی همچنان ممنوع اعلام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز