معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

برگزاری وبینار کارآفرینی در منطقه آزاد اروند

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۰۹۲۰۲
برگزاری وبینار کارآفرینی در منطقه آزاد اروند
معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری دوره های راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی به صورت آنلاین در منطقه، خبر داد.

قدرت اله طمیمیان امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اشاره به همه گیری پاندمی جهانی ویروس کرونا و آسیب دیدن بسیاری از مشاغل و کسب و کارها در اثر پیامدهای این بیماری، برگزاری دوره های کارآفرینی و استارت آپی به صورت آنلاین را گامی در راستای حمایت از مشاغل کوچک دانست و اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود که بیماری کووید 19 در اکثر نقاط جهان ایجاد کرده، آموزش های لازم برای راه اندازی کسب و کارهای نوین می تواند نقش موثری در اقتصاد خانواده ها داشته باشد.

او گفت: در همین راستا مرکز نوآوری اروند تک با حمایت و همکاری معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، اقدام به برگزاری وبینار آموزش راه اندازی کسب و کار به صورت رایگان نموده است.

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص نحوه برگزاری این دوره ها که توسط متخصصین به نام و فعالان مرتبط با هر برنامه تدریس می شود، افزود: این وبینارها در ابتدا به صورت عمومی به منظور انگیزش، ایده پردازی و آشنایی علاقه مندان با مشاغل نوپا(استارتاپ) در یک برنامه سه هفته ای شروع خواهد شد و سپس علاقه مندان را به حوزه های تخصصی و علاقه فردی خود سوق می دهد.

لازم به ذکر است که این وبینارها از ساعت 16الی 19 در روزهای فرد طی سه هفته تدریس می شود و در انتها گواهی حضور در وبینار از طرف مرکز نوآوری اروند تک به شرکت کنندگان ارایه خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز