مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:

پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا به بیش از ۶ هزار راننده حمل و نقل مسافر برون شهری خوزستان

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۲۳:۴۰:۴۴
کد خبر: ۱۰۰۹۴۴۷
پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا به بیش از ۶  هزار راننده حمل و نقل مسافر برون شهری خوزستان
​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از تخصیص وام حمایتی به بیش از ۶ هزار راننده بخش حمل و نقل مسافر برون شهری استان در ایام شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل  جاده ای و معاونت توسعه اشتغال وزارت کار برای پرداخت وام حمایتی ۶ میلیون تومانی به رانندگان حمل و نقل بین شهری مسافری(اتوبوس و سواری کرایه) در ایام شیوع کرونا توافق کردند.

او با بیان اینکه این وام به رانندگان بخش حمل و نقل مسافر برون شهری دارای کد بیمه تخصیص می یابد، گفت: طبق درخواست وزیر راه و شهرسازی از وزارت رفاه مبنی بر حمایت از ۱۱۳ هزار راننده حمل و نقل بین شهری اعم از رانندگان اتوبوس و خودروهای سواری کرایه در ایام شیوع کرونا، مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ ها موظف شدند فهرست نام و مشخصات رانندگان را بر اساس اطلاعات موجود در دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات به دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ارسال کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان افزود: بر همین اساس، تعداد ۶ هزار و ۱۷۴ راننده مسافر سواری، اتوبوس و مینی بوس برون شهری استان در ایام شیوع کرونا خوزستان به دفتر حمل و نقل معرفی شدند که ارسال پیامک دعوت به ثبت نام برای آنها ارسال می شود.

بهرامی نیا بیان کرد: وام ۶ میلیون تومانی رانندگان مسافری بین شهری ۱۲ درصد و با بازپرداخت ۲۴ ماهه و تنفس چهار ماهه در نظر گرفته شده یعنی اگر راننده‌ ای امروز ثبت نام خود را تکمیل کند، اقساط او از مهر ماه آغاز خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در پایان اضافه کرد: طبق اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اقساط تسهیلات مورد نظر برای رانندگان بین شهری حدود ۲۸۰ هزار تومان است و برای راحت‌تر شدن دریافت این تسهیلات، مصوب شده تنها تضمین دریافتی بانک ها از رانندگان، چک یا سفته در نظر گرفته شده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز