در جلسه رییس دفتر رییس جمهور با استاندار خوزستان مطرح شد:

بخش عمده مشکل آب منطقه غیزانیه هفته آینده حل می‌شود

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۲:۳۸:۴۹
کد خبر: ۱۰۱۰۱۶۳
بخش عمده مشکل آب منطقه غیزانیه هفته آینده حل می‌شود
پیرو دستورات موکد رییس جمهور طی هفته گذشته برای حل سریع مشکل آب منطقه غیزانیه اهواز، رییس دفتر رییس جمهور ظهر دوشنبه در جلسه ویژه‌ای با استاندار خوزستان روند اقدامات انجام شده در این زمینه را بررسی و گزارش مراحل انجام کار را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، در این جلسه که در دفتر محمود واعظی برگزار شد، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ضمن تشریح اقدامات انجام شده اعلام نمود، بر اساس دستور رییس جمهور برای تسریع در حل مشکل آب غیزانیه تا پایان خرداد ماه، بخش عمده مشکل آب این منطقه زودتر از مهلت مذکور و تا هفته آینده به طور کامل حل خواهد شد.

به گفته استاندار خوزستان مشکل آب آشامیدنی کل منطقه غیزانیه مشتمل بر ۸۰ روستا، نهایتا تا ۵۰ روز آینده به طور کامل و برای همیشه برطرف خواهد شد.

واعظی در این جلسه به نمایندگی از طرف رییس جمهور تاکید کرد که اقدامات انجام شده در منطقه خوزستان با همکاری وزارت نیرو و به ویژه با یکپارچگی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی به گونه‌ای باشد که ضمن حل سریع مشکل آب منطقه غیزانیه در آینده نیز شاهد بروز چنین مشکلاتی در استان نباشیم.

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به پیگیری‌های مداوم رییس جمهور در خصوص ضرورت حل مشکل آب و دیگر مشکلات مردم استان خوزستان افزود: خوزستان و مردم شهیدپرور و دلاور این استان برای رییس‌جمهور و دولت از جایگاه خاصی برخوردار هستند و حل مشکلات استان در اولویت برنامه‌های دولت و شخص رییس جمهور است.

واعظی همچنین در جلسه خود با استاندار خوزستان تاکید کرد که مسوولان استان باید برای توسعه و پیشرفت این استان و حل مشکلات مردم این منطقه همه تلاش خود را به کار گیرند و دولت نیز از هیچ تلاشی در این راه دریغ نخواهد کرد.

 

 

 

 

نظر شما