آخرین و جدیدترین آمار مبتلایان و بهبود یافتگان ناشی از کرونا استان خوزستان تا ۱۳ خرداد ۹۹/ همچنان وضعیت قرمز است

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۴:۴۴
کد خبر: ۱۰۱۰۲۰۳
آخرین و جدیدترین آمار مبتلایان و بهبود یافتگان ناشی از کرونا استان خوزستان تا ۱۳ خرداد ۹۹/ همچنان وضعیت قرمز است
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ثبت ۶۵۸ مورد ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خوزستان خبر داد و گفت: شمار مبتلایان خوزستان به ۱۵۹۸۸ مورد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز سه شنبه ۱۳ خرداد ماه ۹۹ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه های تشخیصی کرونا در خوزستان و افزایش مراکز نمونه در شهرهای بزرگ، از دیروز تا امروز(۱۲ لغایت ۱۳ خرداد) تعداد ۶۵۸ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در استان شناسایی شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه با احتساب این موارد شمار مبتلایان خوزستان به ۱۵ هزار و ۹۸۸ مورد افزایش یافت، افزود: بر این اساس، از مجموع ۶۵۸ مورد جدید، ۵۲۷ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۳۱ بیمار نیز بستری شدند.

احسان پور با ابراز تاسف از فوت ۱۶ مورد جدید ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان، بیان کرد: در مجموع شمار متوفیان ناشی از این بیماری به ۵۹۵ مورد افزایش یافته است.

او با اشاره به رشد جمعیت بهبود یافتگان و ترخیص شده ها به ۱۴ هزار و ۵۹۱ نفر، اضافه کرد: در حال حاضر ۸۰۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تحت درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان افزود: همچنان تاکید می شود که رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، مهمترین و بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری است که همواره و در همه حال باید مد نظر مردم عزیز قرار گیرد.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۱۵۳۳۰ بیمار، بهبود یافته و ترخیص شدگان ۱۳۹۴۱ نفر، بستری شدگان ۸۱۰ بیمار و فوت شدگان ۵۷۹ مورد اعلام شده بود.(جزییات)

اطلاعات تفکیکی ابتلا شهرستان ها تا ساعتی دیگر اعلام می شود.

 

نظر شما
پرونده ویژه