آخرین و جدید ترین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان تا ۱۳ خرداد ۹۹ + تفکیک شهرستان ها / اعداد بزرگ ابتلا در آبادان

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۰۱۰۲۱۲
آخرین و جدید ترین آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان تا ۱۳ خرداد ۹۹ + تفکیک شهرستان ها / اعداد بزرگ ابتلا در آبادان
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای ۶۳ مورد جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: شمار ابتلا در جنوب غرب خوزستان به ۱۷۷۹ مورد افزایش یافت.

شکر الله سلمان زاده امروز سه شنبه ۱۳ خرداد ماه ۹۹ در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ مورد جدید ابتلا در منطقه مشاهده و ثبت شد، اظهار کرد: این تعداد شامل ۴۱ بیمار از آبادان، ۶ بیمار از خرمشهر و ۱۶ بیمار نیز از شادگان می شود.

او گفت: از این تعداد ۴۹ بیمار(آبادان ۳۱ نفر، خرمشهر ۲ نفر و شادگان نیز ۱۶ نفر) به صورت سرپایی تشخیص داده شده اند که یا در منزل قرنطینه و تحت مداوای کادر درمان قرار گرفتند و یا در مرکز نفس تحت مراقبت هستند و ۱۰ بیمار از آبادان و ۴ بیمار از خرمشهر نیز بستری شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: شمار مبتلایان جنوب غرب خوزستان تا کنون به یک هزار و ۷۱۶ مورد رسیده(یک هزار و ۱۶ مورد سرپایی) که به تفکیک در آبادان ۸۸۶ مورد، خرمشهر ۶۴۷ مورد و شادگان نیز ۲۶۶ مورد است که از این تعداد یک هزار و  ۶۲۷ نفر با حال عمومی خوب بهبود یافته و ترخیص شدند.

سلمان زاده بیان کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته ۵ مورد جدید فوتی(۳ مورد آبادان و ۲ مورد خرمشهر) ناشی از بیماری کرونا داشتیم و طبق آمار، تعداد نهایی جان باختگان در این محدوده به ۷۵ مورد افزایش یافته است که به تفکیک شامل ۳۳ نفر در آبادان، ۳۷ مورد در خرمشهر و ۵ مورد در شادگان می شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان افزود: در حال حاضر ۷۴ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بستری و در حال مداوا و مراقبت هستند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۱۷۱۶ بیمار، بهبود یافتگان ۱۴۸۲ مورد، فوت شدگان ۷۰ مورد و بستری شدگان کرونا مثبت نیز ۱۶۲ بیمار اعلام شده بود.(جزییات)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز